۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۶۱۹۵۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین:

اربعین مانور سیاسی در برابر مستکبران است

حجت الاسلام محبی گفت: پیاده‌روی اربعین تنها یک کار فردی نیست بلکه اقدامی اجتماعی برای نجات و آگاهی جامعه بشریت است، تجمع میلیونی در این همایش موجب معطوف شدن همگان به حق و حقیقت می‌شود.
حجت الاسلام محمد محبی

حجت الاسلام محمد محبی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، اربعین را تداوم بخش واقعه عاشورا دانست و گفت: پیاده‌روی اربعین یک مانور و رزمایش سیاسی برای همه کسانی‌ است که انگیزه مبارزه‌ طلبی، عدالت‌خواهی و استکبارستیزی دارند.

وی در ادامه افزود: تجدید بیعت با امام حسین(ع) یکی از مهم‌ترین انگیزه افرادی است که همه ساله خود را به مسیر زیارت کربلای حسینی در اربعین می‌رسانند و عاشقانه تمام دشواریهای مسیر پیاده روی را تحمل می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف امام حسین(ع) بود، خاطرنشان کرد: شیعیانی که در مسیر پیاده روی با یکدیگر همراه می‌شوند در جهت تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بر می‌دارند که بزرگترین و مهمترین هدف جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: حق پایدار و ظالم از بین رفتنی است، امام حسین(ع) درس استکبارستیزی را به ما آموختند و ما باید با استکبار مبارزه کنیم تا نتواند به منافع خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در جوامع اسلامی، اظهار کرد: استکبار بزرگترین منکر در جهان است که باید نابود شود و مردم با شرکت در این همایش بزرگ می‌توانند قدرت شیعه و اسلام را به مستکبران نشان دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین با تأکید به وحدت، بین عزاداران و آزادگان شرکت کننده در همایش اربعین، عنوان کرد: عزاداران حسینی در این پیاده‌روی با یکدیگر هم‌پیمان می‌شوند تا در مسیر حق و حقیقت قدم بردارند و از اهداف و آرمانهای امام حسین(ع) حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام محبی در پایان گفت: پیاده‌روی اربعین تنها یک کار فردی نیست بلکه اقدامی اجتماعی برای نجات و آگاهی جامعه بشریت است، تجمع میلیونی در این همایش موجب معطوف شدن همگان به حق و حقیقت می‌شود./955/302/ب2

ارسال نظرات