۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۶۲۲۰۹
امام جمعه هویزه:

اربعین خاری در چشم استکبار است

امام جمعه هویزه با اشاره به تلاش های استکبار و ایادی آن در تحریف و کمرنگ ساختن اربعین حسینی، گفت: اربعین نشان دهنده انسجام شیعیان و خاری و زبونی استکبار است.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش های استکبار و ایادی آن در تحریف و کمرنگ ساختن حرکت های وحدت آفرین در جهان اسلام، ابراز داشت: این اقدامات مانع از حرکت وحدت آفرین اربعین نشد و امنیت چنین حرکتی در سایه اقدام های امنیتی دولتمردان ایرانی و عراقی و خود مردم صورت گرفت.

امام جمعه هویزه حرکت میلیونی اربعین را در ادامه روشنگری های حضرت زینب(س) و حضرت سجاد(ع) برشمرد و افزود: در صورت عدم روشنگری و تبیین قیام امام حسین(ع) از سوی حضرت زینب(س) نامی از کربلا و واقعه عاشورا در تاریخ ثبت نمی شد و چنین حرکتی، دشمن شکن و برملاکننده استکبار جهانی روزگار است.

رییس شواری فرهنگ عمومی هویزه در ادامه سخنان خود اربعین حسینی را خاری در چشم استکبار جهانی برشمرد و عنوان کرد: اربعین نشان دهنده مظلومیت شیعه و در عین حال اقتدار، عزت، همراهی و همفکری جهان تشیع و عظمت اسلام و مسلمانان در برابر خانه عنکبوتی استکبار است که به زودی شاهد پیروزی علیه استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام نیسی همراهی و انسجام امت اسلام به ویژه شیعیان در برابر کری خوانی های استکبار را نشان دهنده خواری و زبونی استکبار و ایادی آن در کشورهای اسلامی و اراده راسخ در برابر گروه های تروریستی و اقدامات آنها برشمرد.

وی تهدیدهای تروریستی در برابر اراده زوار حسینی را تهدیدهای تبلیغاتی دانست و خاطرنشان کرد: واقعیت امر آن است که امت اسلام تحت لوای اباعبدالله(ع) در همراهی با شیعیان، استکبارستیزی و تبیین ماهیت استکبار را به نمایش گذاشت و اقتدار و توانایی جهان تشیع در مناسبت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در اربعین نمایش داده می شود.

امام جمعه هویزه حرکت اربعین حسینی را نمایش دهنده فعالیت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی جهان تشیع عنوان کرد و گفت: حضور پرشور زوار ایرانی با توجه به تهدیدهای امنیتی در اربعین حسینی نشان دهنده نشأت انقلاب اسلامی از انقلاب حسینی و پایبندی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است./۹۴۵۶/302/ب2

ارسال نظرات