۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۶۳۸۹۴
حجت الاسلام حسینی:

پیاده روی اربعین محبت به اهل بیت را افزایش می دهد

امام جمعه دیر گفت: انسان در پیاده روی اربعین عشق و محبتش به اهل بیت(ع) زیاد می شود و با تحمل سختی های این سفر به بخش کوچکی از مصائب اهل بیت(ع) پی می برد.
حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود (عج) دیر که به تازگی از پیاده روی اربعین حسینی بازگشته بودند گفت: باید نسبت به این نعمت بزرگ و توفیق الهی خدا را شکرکرد و این ارزش را برای خود حفظ کرد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه مهر و محبت و برادری و پایبندی به ارزش ها بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: انسان در این سفر عشق و محبتش به اهل بیت(ع) افزایش پیدا می کند و با تحمل سختی های این سفر به بخش کوچکی از مصائب اهل بیت(ع) پی می برد.

وی در ادامه به اهمیت نماز پرداخت و تصریح کرد: نماز از اهمیت والایی برخوردار است و احادیثی در این زمینه وجود دارد که از جمله آن می توان به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره کرد که میفرمایند شفاعت ما به کسی که نماز را سبک می شمارد نمی رسد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با استناد به حدیث امام صادق(ع) گفت: این امام فرموده اند که «اولین چیزی که در قیامت سوال می شود نماز است»؛ اگر نماز مورد قبول واقع شد دیگر اعمال نیز قبول می شود و اگر قبول نشود دیگر اعمال نیز قبول نخواهد شد./833/203/ب3

ارسال نظرات