۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۶۵۹۰۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی قزوین:

حماسه ۹ دی ماه ۸۸ تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام بود

حجت الاسلام گروسی گفت: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ تجدید میثاق دوباره مردم ایران با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب بود و مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا پایبندی خود را به نظام و ولایت فقیه نشان دهند.
حجت الاسلام محمود گروسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محمود گروسی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی قزوین صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و ۹ دی که با حضور مسؤولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان‌های وابسته و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه و مدیران سازمانی که در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همه وظیفه داریم با همدلی و وفاق در بزرگداشت ایام الله دهه فجر و برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸، خاطرنشان کرد: بصیرت مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی ماه تجلی پیدا کرد و تمام فتنه‌گری‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام گروسی در ادامه افزود: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ تجدید میثاق دوباره مردم ایران با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب بود که مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا پایبندی خود را به نظام و ولایت فقیه نشان دهند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم معضل و مشکلات بخش کشاورزی را مرتفع کنیم باید دین و ارزش‌های دینی را در کارها وارد کنیم که تعامل و همکاری مدیران در پیشبرد اهداف فرهنگی تأثیرگذار است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان قزوین بیان داشت: خوشبختانه توجه و اهمیت به مسائل فرهنگی در جهاد کشاورزی از ابتدای تأسیس این سازمان وجود داشته و طی این مدت هم فعالیت‌های فرهنگی خوبی همسو با اهداف بخش کشاورزی انجام شده است.

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع کمیته روستایی و عشایری در ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام گروسی با اشاره به نقش مهم و اساسی مردم و به ویژه روستائیان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این قشر زحمتکش جامعه در عرصه‌های مختلف کشور همواره حماسه آفرین بودند و بی‌تردید هر چقدر مردم در صحنه حضور بیشتر و پررنگ‌تری داشته باشند این انقلاب به عنوان الگو برای سایر کشورهای اسلامی تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: لزوم اهمیت و توجه به تدوین برنامه‌های متنوع برای جوانان و نسل جدید و حضور فعال آنها و همچنین مشارکت پذیری روستائیان در برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های انقلاب اسلامی یک وظیفه ملی و همگانی است./873/202/ب2

ارسال نظرات