۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۶۸۱۷۳
رییس پژوهشکده مهدویت خبر داد؛

اجرای 44 پروژه پژوهش مهدوی

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به فعالیت های پژوهشکده مهدویت از 44 پروژه به ثمر رسیده در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی خبر داد و گفت: این پژوهشکده از ابتدای سال جاری 6 اثر به چاپ رسانده و 5 پژوهش هم تا پایان سال منتشر خواهد کرد.
حجت الاسلام حسین الهی نژاد

حجت الاسلام حسین الهی نژاد، رییس پژوهشکده مهدویت و و آینده پژوهی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که در عرصه پژوهش معمولا باید به مسائل جدید پرداخته شود، اظهار داشت: برخی از معضلات علمی و روشی در عرصه پژوهش وجود دارد که باید مورد تحلیل قرار گیرد.

وی با ابراز تأسف از این که عرصه پژوهش در حوزه علمیه مظلوم و غریب مانده است، گفت: در حوزه علمیه به فضای آموزشی بیشتر از فضای پژوهشی اهتمام ورزیده شده و اندیشمندان حوزوی کمتر به سمت پژوهش و تحقیقات روی می آورند و به همین خاطر عرصه پژوهش کارآمد و بروز نیست.

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به فعالت های پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی خاطرنشان کرد: کار ما در این پژوهشکده تحقیقات در عرصه مهدویت از قبیل مسائل و آموزه های بنیادی و کاربردی حوزه مهدویت از قبیل تحقیق بر روی علایم و نشانه های ظهور و ویژگی های عصر ظهور است.

وی با بیان این که تا کنون 44 پروژه در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی به ثمر رسیده است، این پژوهشکده را از ممتازان فعالان مهدوی دانست و تصریح کرد: این پژوهشکده از ابتدای سال جاری 6 اثر به چاپ رسانده و 5 پژوهش هم تا پایان سال منتشر خواهد کرد.

رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی با اشاره به پژوهش های در حال انجام در این پژوهشکده خاطرنشان کرد: حدود 20 پروژه تحقیقاتی در رابطه با موضوعات مهم و مورد سؤال جامعه در رابطه با مهدویت و ویژگی های عصر ظهور در حال انجام است که در سال های 96 و 97 به چاپ خواهد رسید./843/302/ب3

ارسال نظرات