۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۴۷۰۳۳۵
مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه:

9 دی بیعت دوباره با ولایت و رهبری است

حجت الاسلام زمزم زاده گفت: 9 دی بیعت دوباره با ولایت و رهبری است ازاین رو باید هر سال به فتنه گران و کسانی که به دنبال براندازی دین و نظام اسلامی هستند بفهمانیم که ما همیشه آماده هستیم.
گرامیداشت حماسه 9 دی

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: 9 دی سبب نابودی دشمن است و همچنین روزی بود که تمام اقشار جامعه برای دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت به خیابانها آمدند و بساط فتنه گرانی که غرب پشتیبان آنها بود را برچیدند.

وی ادامه داد: 9 دی یعنی بیعت دوباره با ولایت و رهبری است ازاین رو باید هر سال به فتنه گران و کسانی که به دنبال براندازی دین و نظام اسلامی هستند بفهمانیم که ما همیشه آماده هستیم.

حجت الاسلام زمزم زاده اظهار داشت: کسانی که می گویند که باید 9 دی را از بین برد درواقع کسانی هستند که می خواهند آمادگی ملت ایران را در مقابل هجمه ها از بین ببرند، از این رو امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند نخوابید که دشمن شما خواب نیست و از دشمن غافل نشوید که دشمن از شما غافل نیست.

وی افزود: بنابراین ما باید هر سال 9 دی را باشکوه تر از سال قبل برگزار کنیم تا دشمن به  براندازی این نظام اسلامی که با خون هزاران شهید به دست آمده است فکر نکند.

مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه تصریح کرد: کسانی که حرف کمرنگ کردن 9 دی را می زنند کسانی هستند که در فتنه حضور داشتند و یا از این فتنه سود برده اند و اکنون می خواهند فتنه فراموش شود.

حجت الاسلام زمزم زاده بیان داشت: بر هر فرد مسلمان واجب است که حماسه 9 دی را تا روزی که توان دارد، زنده نگه دارد، همچنین 9 دی یک روز نبود بلکه نماد مقابله با کسانی بود که به دنبال براندازی حکومت عدل الهی بودند.

وی تاکید کرد: اگر حماسه 9 دی نبود امروزه ما همانند کشورهایی بودیم از جمله سوریه و عراق که درگیر جنگهای خونین هستند و یا کشوری در دست بیگانگان و بازیچه اراده غربی ها بودیم.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی که در قالب حکومت اسلامی در ایران تنها جایی است که در مقابل استکبار و لیبرالیسم ایستادگی کرد، از این رو دشمن قصد دارد با جنگ نرم و تحریمها و با ایجاد فتنه در ایران این کشور را از پای در آورد که خوشبختانه 9 دی سبب شد دشمن دوباره از فتح ایران اسلامی نا امید شود./302/866/ب1

ارسال نظرات