۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۷۴۲۱۸
حجت الاسلام والمسلمین نبوی:

پژوهش هاي مورد تاكيد مقام معظم رهبري ناظر به نياز باشد

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان این که رسانه ملی باید اقدامات تبلیغی معاونت تبلیغ را پوشش دهد، گفت: در حال حاضر 7000 مبلغ در حوزه‌هاي مختلف داريم كه فعاليت اصلي ايشان توليد محتوا است و با 45 مركز فرهنگي دنيا در ارتباط هستيم.
دیدار معاون تبلیغ از مرکز پژوهش های رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي اداره كل پژوهش هاي اسلامي رسانه،حجت الاسلام و المسلمين محمد حسن نبوي معاون تبليغ حوزه‌هاي علميه به همراه مديران مجموعه معاونت تبليغ حوزه‌هاي علميه از برخي قسمت‌هاي اداره كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه بازديد و نشستي نيز با مديران اين اداره كل داشتند.

در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين دكتر نهاوندي تربيت مبلغين رسانه اي را مورد نياز رسانه دانست و همايش مشترك مبلغين رسانه شناس را پيشنهاد داد.وي ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اداره كل پژوهش‌هاي اسلامي رسانه بر مأموريت اصلي اين اداره كل كه ايجاد حلقه وصل حوزه علميه و رسانه ملي است اشاره و ظرفيت‌هاي تعامل در مجموعه را بر شمردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين نبوي معاون تبليغ حوزه‌هاي علميه نيز ضمن تشكر گفتند: تعامل كارهاي پژوهشي در سازمان‌ها بايد با ساختار متناسب باشد و پژوهش مورد تأكيمقام معظم رهبري آن است كه ناظر به نياز باشد.

ايشان به ظرفيت‌هاي بزرگ معاونت تبليغ اشاره و گفتند: در حال حاضر حجم كارهاي انجام شده توسط اين معاونت بسيار زياد است كه مي‌طلبد رسانه ملي در پوشش آنها عزم جدي داشته باشد.

ايشان ايجاد 1700 مدرسه امين و طرحهاي تبيان. پيوند آسماني و ثقلين را از جمله طرحهاي اجرا شده در معاونت تبليغ بر شمردند.

وي به آسيب‌هاي فضاي مجازي اشاره و گفتند: تعبير مقام معظم رهبري اين است كه در فضاي مجازي جوان را به قتل مي‌رسانند كه اين تعبير بسيار دقيق و مبتني بر آموزه‌هاي قرني است.

ايشان گفتند: در حال حاضر 7000 مبلغ در حوزه‌هاي مختلف داريم كه فعاليت اصلي ايشان توليد محتوا است و با 45 مركز فرهنگي دنيا در ارتباط هستيم.

در ادامه مديران كل مجموعه معاونت تبليغ هم گزارشي از فعاليت‌هاي مجموعه خود را ارائه نمودند.

در انتهاي اين نشست مقرر شد كارگروهي از دو طرف معرفي تا ظرفيت‌هاي همكاري شناسايي و اجرايي گردد/843/.102/ب3

 

ارسال نظرات