۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۴۷۵۲۲۰
آیت الله طبرسی:

حمایت از سرمایه گذاری با هدف بهبود وضعیت اشتغال صورت گیرد

آیت الله طبرسی گفت: حمایت از سرمایه گذاری سبب می شود زمینه ای برای اشتغال جوانان فراهم شود.
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از مراحل ساخت شهرک صنفی بنکداران شهرستان آمل بر فراهم شدن جدی زیرساخت های لازم برای دعوت و حمایت از سرمایه گذاری هدفمند در استان تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد در مازندران کارهایی صورت گیرد که زیرساخت های سرمایه گذاری فراهم و تقویت شود.

وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاری سبب می شود تا زمینه ای برای اشتغال جوانان فراهم شود که امری مهم و اساسی است.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه امنیت غذایی که امروز در کشور داریم از رشد خوبی در سالهای پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار بوده است، افزود: هنوز برخی مشکلات بر سر راه تولید و صادرات در استان وجود دارد که ضرورت دارد در راستای رفع آن تلاش های شایسته صورت گیرد.

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فعالان حوزه تولیدی خواستار تسهیلات کم بهره و حمایت های لازم هستند که ضرورت دارد توجه شایسته ای در این عرصه انجام شود.

وی یادآور شد: نیاز است تا مدیران پای کار باشند و تلاش های شایسته و لازم را صورت دهند که مشکلات حوزه فعالان تولیدی رفع شود که امری مهم و ارزشمند است.

آیت الله طبرسی ادامه داد: مدیران استان از نزدیک پای سخنان فعالان تولیدی و سرمایه گذاران نشسته و برای بهبود وضعیت آنان تلاش های شایسته را انجام دهند که سبب افزایش تقویت انگیزه کاری می شود.

محمد محمدپور عمران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه برنج مال مازندران است، گفت: این محصول استراتژیک نه تنها اقتصاد و اشتغال زایی بلکه فرهنگ و میراث فرهنگی ما است و همیشه کشاورزان بعد از برداشت هیچ مکانی را نداشتند که بتوانیم عرضه کنند تا در تجارت هم حرف نخست را در کشور بزنیم.

وی افزود: متأسفانه عدم وجود چنین مکان هایی سبب می شد در حجره های تهران، مشهد، اصفهان و دیگر نقاط قیمت را تعیین می کردند و یک مرکزی که تنظیم بازار را انجام بدهد و مرکزی که بخواهد در زمینه پژوهش هم کاری انجام دهد درمازندران نداشتیم.

محمدپورعمران ادامه داد: نیاز است کشاورز بتواند با دنیای تجارت ارتباط داشته باشد و به دنبال چنین مرکزی در مازندران بودیم که الحمدالله دوستان در این مرکز همت کردند و روی پای خودشان ایستادند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگ سهم بسزایی در اشتغال زایی دارد، گفت: تمام تلاش مان این است که بتوانیم چنین مجموعه هایی را حمایت کنیم  که علاوه بر انتقال صنوف مزاحم  در شهرها در تنظیم بازار هم نظارت بیشتری را داشته باشیم.

محمد پور ادامه داد: قطع یقین چنین مجموعه هایی مورد حمایت دولت تدبیر و امید هستند و باید بتوانیم از طریق پرداخت وام مشکلات آنها برطرف و هرچه سریعتر افتتاح و به بهره برداری برسانند و تمام مردم برای خرید و تأمین مایحتاج خود راحت بتوانند خرید کنند.

وی اظهارداشت: این عزیزان خالصانه آمدند و بخش بزرگی از کار را پیش بردند و نیاز است با همت و یاری بتوانند کارهای باقی مانده را انجام دهند و امیدواریم این اتحاد، انسجام، همدلی و همزبانی که میان این عزیزان وجود دارد همچنان پا برجا باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات