۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۵۶۲۲
نقوی حسینی مطرح کرد؛

نقض 16 باره برجام از سوی آمریکایی ها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از ابتدای برجام تا کنون 16 بار خلاف توافقات رفتار و تحریم های مختلفی را اعمال کرده است و اتحادیه اروپا که بارها ار حمایت خود از برجام سخن گفته اجازه همکاری بانک های خود را با ایران نمی دهد.
نقوی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شهر بیرجند با فرهنگ، علم، دانش و شخصیت های برجسته ای که دارد در کشور شناخته شده است.

وی جایگاه کرسی ها و تریبون های مجلس نمایندگان را حساس دانست و گفت: دشمن برای جمهوری اسلامی ایران دندان تیز کرده است و برای مقابله با نظام از هر ابزار سیاسی و اقتصادی استفاده می کند تا انقلاب را شکست دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران دارای رهبری هوشمند و آینده نگری است، افزود: مقام معظم رهبری در سال گذشته درباره برجام فرمودند من آنچه را که به عنوان نظراتم در تریبون عمومی به مردم می گویم در جلسات خصوصی نیز به آقایان می گویم.

نقوی حسینی تصریح کرد: دنیا اعتراف می کند که پیروز تمام میدان ها رهبر انقلاب است، رهبری فرمودند باید اقتصاد مقاومتی محور فعالیت ها باشد و بر ظرفیت های داخلی خود تکیه کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت نباید از دشمن انتظار داشته باشیم که ما را همراهی کند، دشمنان اگر توان حل مشکلات را می داشتند، مشکلات کشور خود را حل می کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی قسم خورده اند، دشمنی آن ها نه تنها در طول این 37 سال کاهش نداشته بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه تاکتیک ها و نوع دشمنی آن ها تغییر کرده است، اظهار کرد:  فتنه 88 یکی از روش ها و جلوه های دشمن در این نظام بود، امروز نیز از برخی روش های دیپلماسی برای دشمنی خود استفاده می کنند.

وی افزود: آمریکا از ابتدای برجام تا کنون 16 بار خلاف توافقات رفتار و تحریم های مختلفی را اعمال کرده است و اتحادیه اروپا که بارها از حمایت خود از برجام سخن گفته اجازه همکاری بانک های خود را با ایران نمی دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی استکبار و آمریکا همچنان با ایران ادامه دارد از این رو نباید چشم طمعی به دست دشمن داشته باشیم./202/880/ب1

ارسال نظرات