۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۷۶۷۰۳
مجتهده بانو صفاتی:

تولید محتوا در حوزه زنان و خانواده برای حوزه‌های علمیه امری ضروری است

مجتهده بانو صفاتی با بیان اینکه امروز در حوزه‌های علمیه خواهران کارهای خوبی در زمینه حقوق زن و خانواده انجام گرفته است، گفت: استخراج مطالبی که در حوزه زنان و خانواده صورت گرفته امری لازم و ضروری است تا بتوان از آن تولید محتوا کرد.
صفاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مجتهده بانو صفاتی، امروز در نشست هیات اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در حاشیه دوره تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت برگزار شد، اظهار داشت: ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با تفکری که در مقابل تفکر شهید مطهری بود مبارزه می‌کردیم.

وی افزود: در آن دوران چند طیف مختلف مهم با تفکرات متفاوت وجود داشت که بسیاری از آنان در دانشگاه‌ها فعال بودند.

مجتهده بانو صفاتی با بیان اینکه طیفهای مختلف قبل از انقلاب تفکرات متفاوتی داشتند و این عاملی برای درگیری آنان با یکدیگر بود، اظهار داشت: وجود این طیفها در جامعه سبب شده بود ما در جلساتی که برگزار می‌کردیم با مخاطبان درگیر شویم اما با این وجود که تعداد انقلابیون اندک بود اما قدرت و توانایی متحول کردن مراکز و دانشگاه‌ها را داشتند.

وی اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک نفر انقلابی توانایی آن را داشت که بتواند یک دانشگاه را متحول و آگاه کند امروز نیز ما به چنین افرادی نیاز داریم تا بتوانند تعداد کثیری از جوانان را تغییر دهند و مانع محقق شدن اهداف دشمنان باشند.

مجتهده بانو صفاتی در ادامه گفت: امام راحل رسالتش را از 15 خرداد سال چهل و دو آغاز کرد و کسانی که در محضر ایشان تربیت شدند توانستند علم را به دست بگیرند که شهید مطهری نمونه بارز این مهم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه‌های علمیه خواهران کارهای خوبی در زمینه حقوق زن و خانواده انجام گرفته است، تصریح کرد: استخراج مطالبی که در حوزه زنان و خانواده صورت گرفته امری لازم و ضروری است تا بتوان از آن تولید محتوا کرد.

مجتهده بانو صفاتی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به بنده فرمودند: خانمها باید یک بانک اطلاعات تشکیل دهند تا بدانیم چه انجام داده‌اند؛ استخراج مطالبات زنان یک وظیفه است و حوزه‌های علمیه باید به آن توجه ویژه داشته باشند./202/813/ب1

ارسال نظرات