۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۰۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

رسالت هیئات مذهبی برگزاری مناسب مراسمات دینی و فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هیأت‌های مذهبی باید رسالت خود در برگزاری مراسمات دینی، مذهبی و فرهنگی را با برنامه‌ریزی مناسب انجام دهند.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با دو محور برنامه ریزی برای بزرگداشت جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی و عزاداری ایام فاطمیه 9 بهمن 95 در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر نقش مهم هیئات مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی باید رسالت برگزاری مراسمات دینی، مذهبی و فرهنگی را با برنامه‌ریزی مناسب انجام دهند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی وابسته به اهل‌بیت(ع) هستند که با توجه به این موضوع رسالت این نهاد در عرصه فرهنگ اسلامی بسیار مهم تر می شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این جلسه گفت: هیأت‌های مذهبی در حوزه سیاسی و اجتماعی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ادامه داد: انقلابی گری از شاخصه های مدنظر مقام معظم رهبری است که لازم و شایسته است هیئات مذهبی بر اساس ترویج آن برنامه ریزی کنند.

نوشاد نوشادی، رییس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در بخش دیگری از این نشست اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی متدین با فرهنگ غنی معنوی، زیباترین جلوه‌های سینه‌زنی و سوگواری را به نمایش می‌گذارند.

در ابتدای این جلسه رؤسای شورای هیئات مذهبی شهرستان های استان بوشهر به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند./833/102/ب2

ارسال نظرات