۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۸۰۰۳۰
فجر انقلاب؛

مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند

امام جمعه آمل با بیان این که مردم ما در روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا زدند، گفت: این ملت پرشکوه تر از هر زمان دیگری حماسه دیگری برای انقلاب اسلامی خلق کردند.
امام جمعه‌ آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم ما راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه ارزشمند و گرانقدری خلق کردند.

وی تصریح کرد: مردم ما با این حضور گسترده خود بار دیگر عشق به ولایت، امام و انقلاب اسلامی را به همگان نشان دادند که همواره در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی در خون مردم در تاریخ دمیده و سبب شد تا بهترین و زیباترین گام ها را با ندای یک مرد الهی و روحانی آزاده بشوند و راسختر از همه گام بردارند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: مردم ما در سی و هشتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصمم تر از همیشه در راه تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشتند.

وی با بیان این که مردم ما همواره حضوری پرشور و حماسی دارند، گفت: آحاد ملت ایران اسلامی نشان دادند در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی فعالانه حاضر شده و نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

امام جمعه آمل با اشاره به این که انقلاب اسلامی انقلابی مردمی بوده است، افزود: امروز نیز مردم ما حضور باشکوهی در صحنه داشته و در راستای تداوم آرمان های والای انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که مردم ما در روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا زدند، گفت: این ملت پرشکوهتر از هر زمان دیگری حماسه دیگری برای انقلاب اسلامی خلق کردند.

امام جمعه آمل افزود: این حضور حماسی و گرانقدر مردم ایران اسلامی پیام های ارزشمندی داشته است که نظام اسلامی نشان داد مردم ما در صحنه های مورد نیاز بصیر و فعال هستند.

وی با بیان این که بصیرت محوری زمینه ساز خنثی شدن هجمه های دشمنان می شود، اظهار داشت: ضرورت دارد هوشیاری و آگاهی را سرلوحه امور خود قرار داده و در این راستا کوشا باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه ای داریم که با حماسه حضور خود برای تداوم آرمان ها و اهداف والای نظام اسلامی عزم جدی دارند./202/1314/ب1

ارسال نظرات