۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۴۸۰۰۳۲
فجر انقلاب؛

ثابت قدم ماندن مردم ایران جای تقدیر دارد

آیت الله مقتدایی، گفت: ثابت قدم ماندن این ملت جای تقدیر دارد که هیچ تغییری از روز اول انقلاب نداشته‌اند، بلکه قوی‌تر محکم‌تر و آگاهانه‌تر در صحنه حضور دارند.
فجر انقلاب / حضور آیت الله مقتدایی در راهپیمایی 22 بهمن

آیت الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: خداوند می‌فرماید «اگر ملتی در مقام یاری دین خدا باشد و دین خدا را حمایت کند خداوند متعال دو پاداش به آن‌ها می‌دهد یکی آن‌ها را یاری می‌کند و دیگر اینکه ثابت قدم نگه می‌دارد».

وی ادامه داد: ملت شریف و عزیز ایران از ابتدای انقلاب حمایت خود را از دین خدا نشان دادند و در برابر دشمنان که قصد برهم زدن دین را داشتند ایستادند، حال خداوند آن‌ها را نصرت داده است.

آیت الله مقتدایی با اشاره به آشوب‌هایی که در سراسر جهان در جریان است تصریح کرد؛ الان که جهان پر از آشوب و اطراف کشور پر از ناامنی است ایران با معجزه الهی و اراده پروردگار در امن و امان است که این همان وعده نصرت الهی است.

وی افزود: همچنین ثابت قدم ماندن این ملت جای تقدیر دارد که هیچ تغییری از روز اول انقلاب نداشته‌اند، بلکه قوی‌تر محکم‌تر و آگاهانه‌تر در صحنه حضور دارند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه در پایان گفت: راهپیمایی امروز با این شکوه و گستردگی و عظمت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و کسانی است که در صدد تهدید و تحقیر ملت هستند. ان‌شاء‌الله با این حضور همه‌جانبه مأیوس خواهند شد و در تصمیمات خود تجدیدنظر خواهند کرد./1323/202/ص

ارسال نظرات