۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۹۱۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مشکلات جامعه به خاطر تخلفات، بدعهدی و ولنگاری است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عمل، تفکر و اخلاق امروز نوجوانان فردا نتیجه می‌دهد، گفت: نماز نمادی از اعمال خیر و نیک است و مشکلات جامعه به دلیل تخلفات، بدعهدی و ولنگاری است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شاهد بيرجند اظهار داشت: انسان‌ها تا وقتی که صغیر هستند و هنوز به بلوغ نرسیده‌اند از دیگران کمک می‌گیرند اما وقتی که به بلوغ رسیدند باید به دیگران کمک کنند.

وی با بیان اینکه بلوغ به معنای رسیدن است، گفت: انسان وقتی که به بلوغ می‌رسد باید اخلاق، رفتار و خیر و نیکی را پخش کند و رفتارهای خوب را منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تکلیف به معنای سختی است، با جشن تکلیف فصل جدیدی به روی نوجوانان باز می‌شود و با برگزاری جشن تکلیف مسؤولیت‌های جدیدی باید بپذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نوجوانان وقتی به تکلیف رسیدند باید در مقابل کارهایی که انجام می‌دهند پاسخگو باشند و برای انجام کارهای خود سختی‌ها را نیز تحمل کنند.

وی ادامه داد: رسیدن تکلیف و بلوغ تنها به خواندن نماز نیست بلکه باید حق پدر و مادر، حقوق شهروندان، اخلاق، رفتار و کردار نیز باید رعایت شود. کمال در سایه تلاش به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عمل، تفکر و اخلاق امروز نوجوانان فردا نتیجه می‌دهد، خاطرنشان کرد: نماز نمادی از اعمال خیر و نیک است، مشکلات جامعه به دلیل تخلفات، بدعهدی و ولنگاری است./203/880/ب1

ارسال نظرات