۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۵۰۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان کشوری نسبت به مشکلات جامعه احساس درد کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیکاری را یکی از عوامل مهم در انجام تخلفات عنوان کرد و گفت: مسؤولان کشور باید مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه را حل کرده و احساس درد داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با رییس کل زندان‌ ها و اقدامات تأمینی کشور، اظهار داشت: خدمات اداره کل زندان ها با هر درصدی قابل تقدیر است.

وی گناه را یک نوع بیماری دانست و گفت: فرد گنهکار و کسی که خلاف انجام می دهد نخست به خود و سپس به دیگران ظلم می کند و گناهان شخص را از نظر روح و روان گرفتار می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه به طور قطع از وجود چنین بیمارانی رنج می برد، افزود: افرادی که دچار بیماری های اخلاقی و اجتماعی هستند باید کنترل و نگهداری شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مجازات کسانی که تخلف می کنند علاوه بر اینکه بازدارنده است اما نمی تواند به عنوان هدف باشد و هدف اصلی اصلاح و تربیت آن ها در زندان است.

وی ادامه داد: افراد فاسد و متخلف در زندان های ایران اصلاح می شوند و دوباره به آغوش خانواده های خود باز می گردند اما در زندان های دیگر در جهان با بدترین شکل ممکن با زندانیان برخورد می کنند و انواع و اقسام شکنجه ها را انجام می دهند و سازمان های بین المللی در عین آگاهی از آن ها پشتیبانی می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیکاری را یکی از عوامل مهم در انجام تخلفات عنوان و خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه را حل کنند و باید احساس درد داشته باشند زیرا کارخانجات زیادی تعطیل شده و بیکاری های متعددی به وجود آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: یکی از برنامه های سازنده برای زندانیان حمایت های شغلی همراه با ایده های خودکفایی و خودباوری چه در جایگاه شخصی و چه در جایگاه اجتماعی می تواند باشد.

وی با بیان اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد جامعه اسلامی را به سمت فساد ببرد، افزود: شیوه های ایجاد اشتغال در جوامع نه به صورت لفظ بلکه باید به صورت امیدوارکننده باشد./880/202/ب2

ارسال نظرات