۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۹۵۶۴۲
معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد؛

پیش‎بینی محبوس شدن ۳۵ معدن‎کار

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه تا صبح امروز پیکر ۲۲ معدن‎کار معدن زمستان یورت آزادشهر کشف شده است، گفت: در مجموع تحقیقات انجام شده پیش‎بینی می‎شود ۳۵ نفر در معدن محبوس باشند.
معدن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، رضا مروتی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: در مجموع تحقیقات انجام شده پیش‎بینی می‎شود 35 نفر در معدن محبوس باشند که تا ساعت یک بامداد امروز پیکر 21 نفر از کارگران محبوس شده کشف شده و پیکر آنها انتقال یافت.

وی با بیان اینکه صبح امروز پیکر بیست و دومین معدن‎کار کشف شد، گفت: تا این لحظه پیکر 22 معدن‎کار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر کشف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه مابقی کارگران محبوس شده در کارگاه اصلی استخراج معدن حضور داشتند تلاش‎ها برای رسیدن به کارگاه استخراج معدن ادامه دارد البته این مسیر به دلیل ریزش آوار مسدود شده است که تلاش‎ها برای آواربرداری و رسیدن به کارگاه اصلی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ با توجه به وقوع این حادثه تلخ در معدن زغال سنگ زمستان‎یورت آزادشهر تعدادی از معدن‎کاران معادن سایر استان‎ها از جمله کرمان، طبس و ... داوطلبانه برای کمک‎رسانی به آزادشهر آمدند.

 در کنار معدن‎کاران سایر استان‎ها، جمعی از آتش‎نشانان مشهد و استان‎های همجوار برای امدادرسانی به معدن‎کاران حادثه‎دیده آزادشهر خود را به تیم مدیریت بحران استان گلستان معرفی کردند تا بتوانند در امر امدادرسانی کمک کنند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات