۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۹۶۱۶۶
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

حضور مردم در صحنه عامل اصلی بازدارندگی دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: می گویند ما سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کردیم، دروغ محض است، حضور ملت ایران در راهپیمایی ها و انتخابات بود که دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر صداقت در اظهارات و وعده‌ها، اظهار داشت: اینکه عده‌ای هنوز هم تلاش دارند با وعده‌های توخالی گذشته بر سر کار بیایند بسیار ناگوار و دردناک است.

وی گفت: دروغ گویی صفت بسیار زشت و ناپسندی است که امروز مشاهده می کنیم بسیاری از مسؤولان کشور دچار این امر شده اند و با آمارهای اشتباه و سخنان گمراه کننده به دنبال این هستند که مردم را فریب دهند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور باندبازی و حزب بازی است، ابراز داشت: اگر مسؤولان از جناح بازی و باندبازی دست بردارند و رانت را از کشور برچینند مشکلات کشور حل خواهد شد، اما چنین امر دردناکی اگر از میان نرود کشور بیش از این در مشکلات غرق خواهد شد.

وی توجه به استعدادهای داخلی و توان جوانان ایرانی و اعتماد به آنها را مسیر پیشرفت کشور خواند و افزود: نگاه به بیرون هیچ گاه موفق نخواهد بود، دیدیم که چند سال انرژی و افکار مردم متوجه مذاکرات بی حاصل شد و هیچ عاید کشور نشد جزء آنکه بسیاری از فرصت‌ها و تلاش گذشتگان را از دست دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه تزریق نا امیدی در جامعه به ضرر ملت ایران است، ادامه داد: باید با تکیه بر توان داخلی در راستای حل مشکلات گام برداریم، اینکه عده‌ای می خواهند با ترساندن مردم از دشمن و جنگ برای خود رأی جمع کنند بسیار زشت و ناپسند است.

وی افزود: می گویند ما سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کردیم، دروغ محض است، حضور ملت ایران در راهپیمایی ها و انتخابات مانوری برای دشمنان بوده و نشان از ایستادگی ملت ایران برسر آرمان های انقلاب دارد و عامل اصلی بازدارندگی دشمنان هم این است.

امام جمعه جلفا تصریح کرد: ادعا می کردند که ما وضع مردم را با مذاکره با کدخدا بهبود داده‌ایم و همه تحریم ها در سایه اقدامات ما برداشته می شود، اما امروز هیچ کدام از این ادعاها اثبات نشده است، اگر تحریم ها لغو شده اند چرا تأثیری در زندگی مردم مشاهده نمی شود، مردم از وضع موجود گله مند هستند./۸۵۴/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات