۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۹۷۹۵۸
مدیر حوزه علمیه هرسین:

حضور پرشور در انتخابات پشتیبانی از نظام و سبب یأس دشمنان است

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین گفت: حضور در انتخابات هر چه افزون تر باشد، شکوه پشتیبانان نظام بیشتر و سبب یأس کفار و منافقان خواهد بود.
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با بیان نکاتی در آستانه انتخابات ابراز داشت: از آنجا که نظام اسلامی قویترین قدرت در مقابل سردمداران زر، زور و تزویر بوده و کفر، نفاق و فساد را در سراسر جهان با چالش مواجه ساخته است، تقویت این نظام واجب عقلی و شرعی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات مراتب این تقویت را افزایش خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: حضور در انتخابات هر چه افزون تر باشد، شکوه پشتیبانان نظام بیشتر و موجب یأس کفار و منافقان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: پشتیبانی ملی از نظام و انقلاب هر چه با شکوهتر باشد دشمنان را از مقابله با نظام اسلامی مأیوس تر و دسایس آنان را خنثی تر خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: از آنجا که اسلامیت نظام، اساسی‌ترین رکن جمهوری اسلامی است از کاندیداها انتظار می رود که بخشی از فعالیت های تبلیغاتی خود را با ارائه برنامه برای تقویت ایمان، باورها و رفتارهای دینی اختصاص دهند.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین یادآور شد: بهتر است در کنار بیان اشکالات دولت های گذشته، موفقیت های جمهوری اسلامی در ابعاد گرایش به معنویات، تولید علم، رشد صنعت، ارتقای کشاورزی و ... یادآوری شود تا مردم نسبت به آینده و کارایی نظـام اسلامی مأیوس نشوند.

حجت الاسلام قدمی اظهار داشت: کاندیداها و طرفدارانشان توجه کنند تا در جریان تبلیغات برای دستیابی به رأی بیشتر، میراث شهیدان تضییح نشود و از مرزهای اعتقادی و ارزشهای دینی عبور نشود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین ادامه داد: همانگونه که رهبری فهیم و بصیر انقلاب فرمودند، فعالان سیاسی مواضع خود را شفاف و نسبت خود را با دشمنان اسلام معلوم سازند.

وی تصریح کرد: با صراحت کاندیداها اعلام کنند که آیا بنا دارند به جای توانمندی های داخلی به بیگانگان اعتماد کنند و به جای توکل بر خداوند به دشمنان توکل کنند؟

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: باید کاندیداها به این سؤال پاسخ دهند که آیا بنا دارند قراردادهای ننگینی مانند 2030 را پذیرفته و ایمان و فرهنگ مردم را به تاراج گذارند و یا اسناد بالادستی نظام را که در مراکز قانونی تصویب و مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب «مدظله العالی » است اجرا کنند؟

وی در پایان تأکید کرد: از حوزویان انتظار است که مطالب دینی در زمینه فرهنگ اشرافی گری، ترویج فساد و ولنگاری را برای مردم بیان کنند./302/857/ب1

ارسال نظرات