۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۴۹۸۲۶۹
امام جمعه قهاوند:

مدیریت جهادی و انقلابی دغدغه مسؤولان باشد

حجت الاسلام محققی با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه و نامه های امیرمؤمنان(ع)، گفت: کاش مسؤولان نهج البلاغه را از قفسه های کتابخانه های خود بیرون بیاورند و مطالعه کنند و ببینندآن حضرت چه نگاه و برخوردی با مسائل داشتند.
محققی قهاوند

حجت الاسلام حسین محققی، امام جمعه قهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در رابطه با شعارهای انقلاب اسلامی در جهت جلوگیری از رفاه زدگی مسؤولان، ابراز داشت: اگر مسؤولان قبل از پذیرش مسؤولیت خودسازی نکرده باشند، مطمئناً شیرینی و زرق و برق دنیا آنها را می فریبد.

وی با اشاره به شاخصه های حکومت دینی، افزود: با ایجاد رفاه نسبی و پرداختن به مشکلات مستضعفان و محرومان و همچنین رفع تبعیض و مبارزه با فساد می توان گامی بلند برای پیاده کردن حکومتی دینی برداشت.

امام جمعه قهاوند اظهار داشت: متأسفانه در سالهای پس از انقلاب اسلامی در تربیت مسؤولان کوتاهی کرده ایم و مدیریت جهادی و انقلابی را دغدغه خود قرار نداده ایم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با مبارزه با فساد و تبعیض، یادآور شد: همین که عده ای احساس خطر کرده اند و جهت رفع این مشکلات به میدان آمده اند جای بسی شکر دارد.

حجت الاسلام محققی با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه و نامه های امیرمؤمنان(ع)، ابراز داشت: کاش مسؤولان نهج البلاغه را از قفسه های کتابخانه های خود بیرون بیاورند و مطالعه کنند و ببینند آن حضرت چه نگاه و برخوردی با مسائل داشتند.

وی در ادامه با اشاره به حکومت امیرمؤمنان(ع) در کوفه و اعلام دارایی های آن حضرت، بیان داشت: شفاف سازی اموال و دارایی مسؤولان در قبل و بعد از مسؤولیت بایستی از سوی مقامات قوای مقننه و قضائیه به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه قهاوند تصریح کرد: آیا ما آرمانهایی که برای آنها انقلاب کرده ایم را فراموش کرده ایم؟ آیا داستان حضرت علی(ع) با عقیل را فراموش کرده ایم؟ به راحتی هر چه تمام تر به بیت المال تعرض و به اطرافیانمان بذل و بخشش می کنیم.

وی در پایان تمامی مردم را به حضور پرشور در پای صندوق  های رأی و تعیین سرنوشت دعوت کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت مشت محکمی بر توطئه ها و یاوه گویی های آنان است./979/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات