۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۹۸۷۱۹
نماینده مردم ارومیه:

همه باید روز جمعه بیایند و اصلح را انتخاب کنند

قاضی پور با تأکید بر این که همه باید روز جمعه بیایند و اصلح را انتخاب کنند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات حامی انقلاب است.
نادر قاضی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه اگر ما ملایم سخن بگوییم چه کسی حق مردم را از مسؤولانی که حق مردم را چپاول می کنند خواهد گرفت، اظهار داشت: قوانین بسیاری در قانون برای اقتصاد مدون است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد و راه ‌کارهای حل آن، ادامه داد: اگر به 10 درصد سخنان رهبر انقلاب توجه می کردند بسیاری از مشکلات کشور حل می شد و بیکاری رفع می شد، امروز در این شرایط سخت مردم می بینیم که 90 درصد کابینه دو شغله هستند و این مخالف قانون است.

نماینده مجلس اشتغال بازنشستگان را طبق قانون مصوب غیرقانونی خواند و افزود: اما چطور امروز 80 درصد هیأت دولت بازنشسته‌ هستند، امروز در کشور برای جوانان امنیت شغلی وجود ندارد و به همین خاطر جوانان از تلاش باز ایستاده اند چرا که آن را بی فایده می دانند، بنده از این وضعیت خجل هستم.

وی با بیان اینکه آمار دولت در رابطه با دریاچه ارومیه صحیح نیست و ستاد احیای دریاچه ارومیه در حقیقت ستاد مرگ است، تصریح کرد: ملت اثبات کردند که اگر دولتی به فکر مردم نباشد و به وعده هایش عمل نکند، ماندنی نخواهد بود.

قاضی پور با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات و جایگاه حمایتی آن برای کشور، گفت: همه باید روز جمعه بیایند و اصلح را انتخاب کنند، بنده حمایت خود را از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی اعلام می کنم چرا که ایشان را از جوانی می شناسم و به هوش، ذکاوت و مدیریت او ایمان دارم.

وی با بیان اینکه به آقای رییسی تهمت‌های ناروایی می زنند و بیشتر اعدام‌ها در دوران آقای موسوی خوئینی ها که از نزدیکان خودشان است صورت گرفته است، اما جسارتش را به آقای ریییسی می رسانند، ادامه داد: رأی من حجت الاسلام و لمسلین سید ابراهیم رییسی است.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه آن زمان که وزیر بهداشت کشور ماشین میلیاردی سوار شود دیگر تولید ملی و حمایت از آن معنا نخواهد داشت، افزود: توانایی صادرات انواع محصولات از جانب ایران وجود دارد، همچنین لازم است واردات کالایی را که در داخل تولید می‌شود را صفر کنیم، اما این امر اعتقاد مسؤولان را می طلبد./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات