۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۸۷۲۷
وزیر بهداشت در جمع حامیان روحانی مدعی شد؛

بیکاری امروز جوانان نتیجه فعالیت دولت قبل است

وزیر بهداشت که به نیابت از حسن روحانی در جمع حامیان تدبیر و امید در بجنورد حضور یافته بود، مدعی شد که وضعیت بغرنج بیکاری امروز جوانان نتیجه فعالیت دولت قبل است.
وزیر بهداشت در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، چهارشنبه‌شب سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم که به نیابت از حسن روحانی در جمع حامیان تدبیر و امید در بجنورد حضور یافته بود، با عذرخواهی از لغو سفر روحانی به بجنورد، اظهار کرد: در خرداد سال 92 سفر آقای روحانی به خراسان شمالی آخرین سفر تبلیغاتی وی بود و امسال هم قرار بود سفر به بجنورد آخرین مقصد سفرهای تبلیغاتی او باشد؛ اما استقبال بی‌نظیر مردم مشهد مانع از حضور روحانی در بجنورد شد.

وی خطاب به حامیان و هواداران روحانی که در محل سالن شهید علیدخت بجنورد گرد هم آمده بودند، افزود: از طرف آقای روحانی از همه شما عذرخواهی می‌کنم؛ اما بدانید او قدردان همه شما است.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه با تاختن به جبهه رقیب، گفت: کسانی که سفارت‌خانه آتش زدند و ظریف را ویلچرنشین کردند امروز در ستاد چه کسانی لانه کرده‌اند؟

وی ادامه داد: همین افراد بودند که با بی‌خردی خود همه بازارهای ما در دنیا را در اختیار دیگران قرار دادند؛ اما دولت تدبیر و امید توانست سهم ایران در بازار نفت دنیا را از چنگ عربستان خارج کند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه بیکاری امروز جوانان ایران هم نتیجه بی‌خردی دولت قبل است، افزود: چرا مخالفان روحانی از وضعیت اقتصادی دولت قبل و ایجاد نشدن حتی یک شغل در هشت سال دولت‌های نهم و دهم سخنی نمی‌گویند؟

وی با طرح این ادعا که دولت روحانی کشور را از ته دره نجات داد، افزود: دکتر روحانی مردم را به بازی نمی‌گیرد و عزت آنها را زیر سؤال نمی‌برد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه روحانی از ریاکاری، دروغ و فریب مردم عصبانی است، ادامه داد: برخی با محرومان و مستمندان عکس یادگاری می‌گیرند در حالی که سخنی از دلایل و عوامل اصلی این محرومیت نمی‌گویند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به جوانان حامی روحانی گفت: وظیفه شما جوانان است که همه را به پای صندوق‌های رأی بیاورید و زمینه را برای امتداد امید مهیا کنید.

قاضی‌زاده هاشمی با یادآوری خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: بنده در آخرین ساعات حیات آن عالم بزرگ همراه ایشان بودم که گفت دنیا با مخالفان روحانی کار نمی‌کند و من از این نظر برای اسلام و ایران و انقلاب نگرانم.

وزیر بهداشت اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وصیت کرد که همه به پای صندوق‌های رأی بیایند تا آقای روحانی با رأی بالا انتخاب شود و راهی که آغاز شده، ناتمام نماند./9314/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات