۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۸۲۹
امام جمعه بستان آباد:

انتخابات نمایش پایبندی ملت ایران به نظام اسلامی است

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه انتخابات نماد پایبندی ملت ایران بر آرمان‌های انقلابی و اهداف امام راحل است، گفت: ۲۹ اردیبهشت مردم به جهانیان ثابت خواهند کرد که این ملت هیچ گاه از ارزش‌های خود کوتاه نخواهند آمد.
حجت الاسلام رضوی، امام جمعه بستان آباد

حجت اسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را امتحانی بزرگ برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود پایبندی خود به انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد پایبندی ملت ایران بر آرمان‌های انقلابی و اهداف امام راحل است، تصریح کرد: فردا روز مردم پایبندی خود را به آرمان‌های شهدا و ادامه مسیر والای آنها به نمایش خواهند گذاشت و برای جهانیان ثابت خواهند کرد که این ملت هیچ گاه از ارزش‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه بستان آباد خاطرنشان کرد: مردم لازم است در کنار حضور ارزشمند خود انقلابی آگاهانه برای اعتلای ایران اسلامی رقم بزنند و بستر توسعه و پیشرفت کشور را با انتخاب هوشمندانه خود فراهم کنند، بنابراین مردم عزیز انتخاب اصلح را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با اشاره به تداوم دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران اسلامی، اذعان داشت: امروز دشمن در برنامه های  مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت که طرح ریزی کرده است به دنبال سلب اعتقاد دینی، امنیت، آسایش و فرهنگ اصیل اسلامی در کشور است.

حجت الاسلام رضوی ملاک اصلی شرکت در انتخابات را راستی و صداقت دانست و ابراز داشت: عدم شرکت مردم در انتخابات در حقیقت واگذاری میدان به دشمنان انقلاب و نظام است، بنابراین حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تعیین کننده امنیت جامعه و کشور و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در برابر تک تک آرای خود در پیشگاه مردم و خداوند متعال مسؤولیم، تأکید کرد: بنابراین هم باید حضور در انتخابات را جدی بگیریم و هم انتخاب اصلح را در برنامه خود قرار دهیم، دشمن هم چشم به حضور مردم دارد و هم در انتخاب آنها نظر دارد.

امام جمعه بستان آباد انتخاب رییس جمهور انقلابی را عامل تحقق دولت انقلابی عنوان و تصریح کرد: اگر دولتی انقلابی شکل بگیرد، مشکلات کشور با روحیه جهادی و همتی مضاعف حل خواهد شد، ترس و هراس دشمنان نیز از همین مقوله است که مردم دولتی انقلابی تشکیل دهند./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات