۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۴۹۸۹۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

حضور گسترده در انتخابات رسالت ملی و حق مسلم ملت است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق‌های رأی یک رسالت ملی و حق مسلم همه واجدان شرایط رأی است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و خلق حماسه سیاسی در بیست و نهم اردیبهشت‌ماه دعوت کرد.

وی با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظام اسلامی عامل بازدارنده قوی در برابر دخالت بیگانگان در همه عرصه‌ها است، افزود: در این زمینه انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردم و نمایش قدرت و عزت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: اگر تا امروز دشمنان اسلام و انقلاب علیه کشور اقدامی انجام نداده‌اند به علت حضور و غیرت مردم همیشه در صحنه است؛ به‌گونه‌ای که حضور و اقتدار ملت ایران مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان ایجاد کرده است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات عدم وابستگی خود را به بیگانگان اعلام می‌کنند، اضافه کرد: مردم همواره با تمام مشکلاتی که دارند سر تسلیم در برابر هیچ بیگانه‌ای فرود نیاورده و حتی با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق‌های رأی یک رسالت ملی و حق مسلم مردم است و آنها با درک بالایی که دارند در روز بیست و نهم اردیبهشت برای احقاق حق خود در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و شخص اصلح را انتخاب می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه مردم با حضور خود در روز انتخابات به تعهد اخلاقی، تخصص و تجربه رأی می‌دهند، تصریح کرد: مردم در روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی به کسی رأی می‌دهند که هر روز به بهانه‌ای به معارف و حدود الهی دهن‌کجی نکرده و به سمت خوش‌گذرانی و لذت‌جویی تمایل پیدا نکند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود./۳۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات