۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۹۹۳۲۴
حماسه۹۶/

همه آمده اند؛ حضور شکوهمند سالخوردگان در پای صندوق های رأی

در واپسین روزهای اردیبهشت ماه، زنگ حضور در کشور به صدا درآمده و همه را برای تعیین سرنوشت برگی دیگر از تاریخ مردم ایران، فراخوانده و در این میان، شعبه های اخذ رأی در استان گیلان، شاهد حضور شکوهمند سالخوردگان است.
سالخورده

به گزارش خبرگزاری رسا، امروز انتخابی دگر فرا رسید، برای ترسیم آینده کشور، مردم سند حرکت کشور را با دستان خود انگشت می زنند و امضاء می کنند. از همان آغازین ساعت های صبح، قبل از شروع رأی گیری، مردم شهر و روستاهای گیلان در صف های طولانی قرار گرفتند.
امروز همه آمده بودند؛ جوان ها و رأی اولی ها، زنان باردار و یا مادران با نوزادانشان، بیماران، افراد ناتوان، نسل های اول انقلاب و در این میان حضور سالخوردگان چشمگیر بود.
یک مرد سالخورده که با عصا و کمک دو نفر از آشنایانش در پای صندوق های رأی حضور یافته بود، به ایرنا گفت: حضور یافتم تا در تعیین سرنوشت فرزندان و کشورم، سهیم باشم و گام های بلندی برای پیشرفت کشور بردارم.
محمدعلی صبوری افزود: ما کشورمان را دوست داریم و برای انتخاب اصلح در پای صندوق های رأی حاضر شدیم.
یک شهروند دیگر نیز گفت:
مردم ایران همواره ثابت کرده اند که در تمامی صحنه ها، پشتیبان و یاور رهبری و نظام هستند و با حضور حداکثری، اجازه سوء استفاده دشمنان را در هیچ مقطعی نمی دهند.
زینب اکبری افزود:
شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی هر ایرانی می دانم چراکه تمامی دنیا اکنون نظاره گر رفتارهای ما برای حضور و یا عدم حضور در انتخابات بمنظور سوء استفاده تبلیغاتی علیه کشورمان هستند.
یک شهروند از نسل اول انقلاب نیز گفت: امروز شرکت در انتخابات، از هر مقطعی حساس تر و حائز اهمیت تر است؛ ما از اول انقلاب با شرکت در انتخابات حامل پیامی برای جهانیان بودیم و این بار نیز شرکت می کنیم تا پیامی از برآیند اکثریت آراء به جهان مخابره کنیم.
علیرضا احمدی افزود: مردم با انتخاب آگاهانه می توانند آینده کشور را رقم بزنند و خود و فرزندانشان از آن م
نتفع شوند./
۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات