۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۰۰۰۱۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انتخابات ۲۹ اردیبهشت عرصه حماسه بزرگ ملت ایران بود

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت حماسه بزرگی را آفریدند و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را نشان دادند.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: مردم در 29 اردیبهشت حماسه بزرگی را آفریدند.

وی با بیان اینکه این روز نیز در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی ماندگار شد و توطئه های دشمنان را خنثی کرد، ابراز داشت: مردم با این حضور ارزشمند نشان دادند که دشمن با تبلیغات گسترده خود در اراده ملت ایران هیچ تأثیری داشتند و مردم با استواری تمام وارد عرصه شدند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت و پشتیبانی ملت ایران از نظام اسلامی در طول سال‌های پیروزی انقلاب، تصریح کرد: مردم نشان دادند که بر آرمان امام راحل و شهدا استوارند و پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و آن را تنها نخواهند گذاشت.

وی حضور عظیم ملت ایران را نماد قدرت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: مردم در این روز قدرت ایران را به جهانیان نشان  دادند، دشمن همیشه به دنبال از میان بردن پشتوانه حقیقی نظام اسلامی یعنی مردم بودند اما در طول این سالها مأیوس و ناامید ماندند.

حجت الاسلام حاجی زاده انتخابات را دستاورد مهم و مردم سالاری دینی را افتخارات نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بستر دخالت مستقیم مردم در سرنوشت خود را فراهم کرد و با انتخابات زمینه شرکت مردم در رقم زدن آینده کشور را فراهم کرد، اما پیش از انقلاب این امر مسیر نبود.

وی با بیان اینکه مردم با انتخابات در رشد و توسعه همه جانبه کشور مشارکت کردند، افزود: برنده اصلی در انتخابات مردم ایران، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است، مردم با این حضور خود ولایتمداری و تداوم در مسیر دستاوردهای نظام و انقلاب را نشان دادند.

­امام جمعه اهر با قدردانی از برگزار کنندگان انتخابات، گفت: این انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزار شد، امنیت امروز کشور که در انتخابات نیز متجلی شد همه به برکت حضور ملت در طول سالهای متمادی بود، این خود یک نعمت‌ بزرگ الهی است و باید قدر دان این نعمت بزرگ باشیم./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات