۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۰۱۰۴۵
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران:

سند ۲۰۳۰ ابزار هدایت ایران به سمت اومانسیم است

حجت الاسلام اسکندری سند ۲۰۳۰ را ابزار هدایت ایران و اسلام به سمت اومانسیم دانست و گفت: تصور تعامل سازنده آمریکا با ایران ساده لوحی است.
حجت ‌الاسلام رضا اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا اسکندری در نخستین جلسه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با بیان این که مفاد آموزشی جهت توانمندسازی طلابی که با آموزش و پرورش همکاری می کنند باید نیاز سنجی شود، گفت: اگر این نیاز سنجی وجود نداشته باشد، خروجی و نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: انگیزه مند ترین نیرویی که در دولت در حال تربیت نسل آینده کشور است، نیروهای آموزش و پرورش  هستند که باید این نیروها تقویت شوند.

وی تصریح کرد: فرهنگیان با حقوقی نسبتا کمتر از دیگر وزارت خانه ها دارند تمام تلاش خود را برای تربیت به کار می گیرند؛ یک معلم افزون بر این که معلم درس های هایی مثل ریاضی و عربی و غیره است، یک معلم اخلاق هم هست.

حجت الاسلام اسکندری در بخش دیگر سخنان خود، تصریح کرد: سند 2030 بحث بسیار مهمی است در رابطه با آن چه که غرب در مسیر تمدن سازی در حال حرکت است؛ غرب قصد دارد جهان را براساس اومانیسم هدایت کند و تصمیم دارد که ایران و اسلام را نیز به سمت و تفکر هدایت کند.

وی تأکید کرد: اقدامات و اهدافی که غرب دارد، مثل همجنس بازی و دیگر موارد غیر اخلاقی، با اسلام هیچ گونه ارتباطی ندارد و نباید ایران اسلامی زیر بار چنین سندی برود؛ حتی کاتولیک های مسیحی که اخیرا به ایران آمده بودند اذعان داشتند که موارد این سند خلاف عقاید آن ها است، اما وضعیت از دست آن ها خارج شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران به پیشینه همجنس بازی اشاره کرد و گفت: همجنس بازی از یک ایالت آمریکا شروع شد و با وجود مخالفت ها فراوان در همان ایالت، طی 10 سال همه آمریکا این امر را قانونی دانست؛ این درحالی بود که همجنس بازی با فطرت انسانی و حتی مسیحیت مخالف است.

وی با اشاره به به نقشه ها و دشمنی دیرینه استکبار و غرب با ایران اسلامی، بیان داشت: این ساده لوحی است که فکر کنیم غرب ما را رها کرده است و ما به اسم گفت و گو یا ارتباطات جهانی با آن ها تعامل داشته باشیم؛ نباید وارد بازی هایی شویم که آن ها برنده میدان باشند.

حجت الاسلام اسکندری در پایان دغدغه و هشدار رهبر معظم انقلاب در این زمینه را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب برای دومین بار دغدغه های خود را درباره سند 2030 مطرح فرمودند و لذا باید با جدیت به بیانات ایشان توجه شود؛ حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در درس خارج به این بحث ورود کرده اند./840/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات