۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۱۰۱۰۷
استاد حوزه علمیه همدان مطرح کرد؛

ضرورت تبلیغ گروهی کارآمد و مدون در جامعه

حجت الاسلام جوادی با بیان این مطلب که امروز تبلیغ کارآمد و مدون در جامعه امری ضروری است، گفت: همه افراد جامعه باید نسبت به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشند و امر تبلیغ را ضروری دانسته و نسبت به دریافت معارف الهی از معادن آن اهتمام ویژه داشته باشند.
تبلیغ گروهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مهدی جوادی، عضو شورای فعال مؤسسه سراج همدان امروز در جلسه با اعضای موسسه سراج، اظهار داشت: جلسه انتخاب اعضای شورا در ماه اخیر انجام شد و حجت الاسلام سید سعید بطحائیان به عنوان رییس مؤسسه سراج انتخاب شد.

وی با اشاره به شرایط اعضای شورا، اظهار داشت: اعضای شورای مؤسسه سراج باید دارای شرایطی باشند که از جمله آنها این است که از اعضای فعال مجموعه، معمم بوده و بومی استان باشند.

حجت الاسلام جوادی ابراز داشت: بازرس در مؤسسه سراج باید حداقل یک دوره عضو شورا و عضویت فعال داشته باشد و تأهل و معممیت دائم از ویژگی های دیگر بازرس در مؤسسه است.

وی با بیان این مطلب که مؤسسه سراج یکی از افتخارات استان همدان محسوب می شود، ابراز داشت: اخلاص در تشکیل مؤسسات فرهنگی و تیلیغی امری مهم محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در جامعه، خاطرنشان کرد: خلأ چنین گروه تبلیغی در استان و در جامعه به شدت احساس می شود.

وی با اشاره به اهمیت کار گروهی در جامعه، اظهار داشت: امروز توجه به کارگروهی در تبلیغ امری مهم و اثرگذار است تا جایی که لازم است همگان الگوهای فردی خود را به الگوهای تبلیغی گروهی ارتقاء دهند.

حجت الاسلام جوادی با بیان این مطلب که امروز تبلیغ کارآمد و مدون در جامعه امری ضروری است، گفت: همه افراد جامعه باید نسبت به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشند و امر تبلیغ را ضروری دانسته  و نسبت به دریافت معارف الهی از معادن آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمن در برابر فرهنگ ناب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز تمام چارچوب رسالت اخلاقی و اعتقادی جامعه بر عهده روحانیت است و باید در این زمینه از تمام داشته های خود استفاده کند، در غیر این صورت دچار خسران خواهیم شد./۹۷۹/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات