۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۱۲۵۳۳
امام جمعه جوانرود:

علمای شیعه و سنی پیشگام وحدت و همدلی امت اسلام باشند

امام جمعه اهل سنت جوانرود گفت: همدلی مسلمانان زمینه های اقتدار هرچه بیشتر اسلام و مسلمانان را فراهم می کند؛ بنابراین تأکید بر همدلی و وحدت باید از سوی علمای دین صورت گیرد.
امام جمعه جوانرود امام جمعه جوانرود امام جمعه جوانرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ظهر امروز و در آستانه دهه کرامت، نماینده آستان قدس رضوی با ماموستا ملا احمد فخری امام جمعه شهرستان جوانرود دیدار کرد.

ماموستا فخری در جمع خادمیاران نمایندگی آستان قدس با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) و قرائت آیه ۳۸ از سوره محمد (ص)، اظهار داشت: همه ما باید به عنوان فاتحان علم و علمداران دین آخر زمان، قدر خویش را بدانیم تا لایق خدمت خادمانه بوده و امانت دار روایت پیامبر اسلام درباره آخرالزمان باشیم.

وی تأکید کرد: قرآن کریم و احکام دینی محور همدلی و وحدت مسلمانان هستند؛ به همین دلیل هرچه مسلمانان دلهای خود را به قرآن نزدیک تر کنند به همان میزان از خطرات و هجمه های دشمنان در امان هستند.

ماموستا فخری در ادامه گفت: همدلی مسلمانان زمینه های اقتدار و بقای هرچه بیشتر اسلام و مسلمانان را فراهم می کند؛ بنابراین تأکید بر همدلی و وحدت بیشتر بین امت اسلام باید از سوی علمای دین صورت گیرد.

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال از هم گسستن وحدت مسلمانان هستند؛ زیرا می دانند وحدت جوامع اسلامی زمینه ساز فراگیرشدن اسلام ناب محمدی در جهان است.

ماموستا فخری در پایان از نمایندگان آستان قدس رضوی قدردانی کرد و گفت: اشاعه احکام، دین اسلام را حفظ می کند؛ بنابراین عملی ساختن این مهم باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

حسن موحد، نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: امام رضا (ع)، رئوف و امام وحدت بوده و متعلق به همه مسلمانان عالم است.

این مسؤول اضافه کرد: امروز نسیم معنوی رضوی در حال وزیدن بوده و بوی امام وحدت و مهربانی روح و جان عاشقان را در عالم نوازش می دهد./۸۵۷۱/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات