۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۱۶۱۲۸
حجت الاسلام رستملو:

۲۰۵۸ سند هزینه ای وقف آذربایجان غربی رسیدگی شد

رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی گفت: از اول سال تا کنون بالغ بر دو هزار سند از اسناد هزینه ای موقوفات آذربایجان غربی رسیدگی شده است.
رستملو

حجت الاسلام والمسلمین سیف الله رستملو در گفت و گو با خبرگزاری رسا ، ضمن اشاره به بازدیدهای میدانی از ادارات اوقاف شهرستان های استان در یک ماه اخیر اظهار داشت: در یک ماه اخیر از شهرستان های شمالی استان آذربایجان غربی، چون؛ چایپاره، شوط، ماکو، سلماس و خوی بازدید به عمل آمده، اسناد هزینه ای این حوزه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر این که اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی از اول سال تاکنون بیش از 2 هزار سند هزینه ای را رسیدگی کرده است، ابراز داشت:  اداره کل اوقاف استان آذربایجان غربی، تعاملات سازنده ای را با اداره کل امور مالیاتی این استان را رقم زده است.

رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی ضمن تأکید بر این که برداشت و اجرای نیت موقوفات باید مطابق با نیت واقفان صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در صورت عدم مغایرت هزینه کردها با نیت واقف، اسناد مربوط رد شده، درخواست عودت هزینه ها به حساب موقوفه پیگیری می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین  رستملو در پایان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برآنیم تا در هفته آینده ضمن بازدید از مراکز جنوب استان آذربایجان غربی، اعم از؛ اشنویه، نقده، پیرانشهر، سردشت، مهاباد، میاندواب و بوکان، از نحوه هزینه‌کردهای این ادارات بازدید نموده، اسناد هزینه ای را مورد بحث و بررسی قرار دهیم./۱۳۲۵/۱۰۲/خ

ارسال نظرات