۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۱۷۰۷۰
امام جمعه کوهدشت:

مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است، گفت: این مهم باید بر محور علمی و خودباوری متمرکز باشد.
امام جمعه کوهدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، بعداز ظهر امروز در برگزاری همایش مدیریت جهادی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: مدیریت جهادی لازمه رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی باید بر محور علمی و خودباوری متمرکز باشد، مدیران و مسؤولان برای اجرایی کردن سیاستها و برنامه‌ های اقتصاد مقاومتی باید به دور از شعار عمل کرد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مشکلات اقتصادی زمانی برطرف می شود که به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی توجه شود، خاطرنشان کرد: توجه و تبیین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آبی موجود در کوهدشت عنوان داشت: کوهدشت تشنه آب است و با وجود درخواست های مکرر وزیر نیرو برای رسیدگی به مشکلات این شهرستان تاکنون اقدامی انجام نداده است.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه بهترین شغل در کوهدشت کشاورزی و دامداری است، اظهار داشت: باید زمینه را برای گسترش این بخش مهیا کرد و  اصلاح الگوی کشت و مهار روان آبها در راستای اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای مدیریت است، گفت: برای پیشبرد اهداف در عرصه های مختلف  جامعه مدیر باید مدبر، خود محور، آینده‌ نگرو برنامه ‌ریزی داشته‌ باشد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مدیریت نباید وسیله افتخار و نسبت شود چراکه مدیریت در اسلام یک پیمان است، ادامه داد: مدیر موفق باید با کمترین امکانات بیشترین بهره را ببرد.

حجت الاسلام طهماسبی سازمان ‌گرایی، خودپسندی، تکبر و موقعیت ناشناسی را از آفات مدیریت خواند و گفت: دولتها نباید خدمات دولتهای پیشین را زیر سؤال ببرند و نباید در برابر انتقاد سازنده موضع بگیرند./9451/پ202/ب1

ارسال نظرات