۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۲۱۸۳۸
امام جمعه ریگان:

دولت باید از تقلید مدیریت غرب دوری کند

امام جمعه شهرستان ریگان گفت: ما باید از مدیریت غرب دوری کنیم و از آن در هیچ کاری حتی کارهای جزئی استفاده نکنیم، همچنین اگر بخواهیم با نگاه به برجام تولید و اشتغال را رونق دهیم این مدیریت غربی است و هیچ فایده ای برای جامعه ما ندارد.
امام جمعه ریگان

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: سه شاخصه در شهیدان رجایی و باهنر وجود داشت که باعث پیشرفت و موفقیت این دو بزرگوار بود، از این رو اگر مسوولان و دولتمران ما این سه شاخصه را داشته باشند مشکلات جامعه، نظام و دغدغه های مقام معظم رهبری حل خواهد شد.

وی افزود: از جمله این شاخصه ها مدیریت اسلامی است و این مدیریت به این معنا است که در تولید و اشتغال نگاهمان به درون باشد و هیچ نگاهی به برجام و مسائل مربوط به آن نداشته باشیم و همه چیز را با برجام گره نزنیم، همچنین برجام در طول این مدت به جز خسارت برای ما چیزی نداشته و ندارد، بنابراین تمام مردم به این نتیجه رسیدند  که همان پیش بینی که مقام معظم رهبری چهار سال پیش کردند اتفاق افتاده است و امریکا نیز برجام های زیادی را دنبال می کند.

حجت الاسلام رنجبرماهانی به مدیریت غرب اشاره کرد و گفت: ما باید از مدیریت غرب دوری کنیم و از آن در هیچ کاری حتی کارهای جزئی استفاده نکنیم، همچنین اگر بخواهیم با نگاه به برجام تولید و اشتغال را رونق دهیم این مدیریت غربی است و هیچ فایده ای برای جامعه ما ندارد و در نهایت آنچه تنها می ماند ضرر است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: :دومین شاخصه، مدیریت انقلابی است، از این رو ما هر کار که بخواهیم در نظام انجام دهیم باید بدون نگاه به گرایشها و حزب های سیاسی انجام دهیم، همچنین باید به دنبال این باشیم که هر کاری که انجام می دهیم مفید برای انقلاب، جامعه و مردم باشد.

وی مدیریت جهادی را سومین شاخصه شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: مدیریت جهادی سومین شاخصه است، از این رو باید از این دولتمران یاد بگیریم بهترین مدیریت جهادی بحث حفظ عزت نفس است که ما می توانیم در مقابل استکبار و کسانی که می خواهند ما را به زانو در بیاورند ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام رنجبرماهانی تاکید کرد: اگر مسوولان و دولتمردان این سه شاخصه را داشته باشند تمام مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد، همچنین انتظار مردم، مسوولان و مقام معظم رهبری از دولت این است که به وعده های خود عمل کنند و برای تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی گامهای بلندی را بردارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز برای دست یابی به آنچه که در اقتصاد مقاومتی مد نظر است باید از تمام ظرفیتها استفاده کنیم که متاسفانه در بعضی از ارگانها نگاه جناحی می شود و مردم نیز از این شرایط شکایت دارند.

امام جمعه ریگان گفت: امیدواریم در دولت جدید در زمینه تولید و اشتغال از تمام مردم و ملت در تمام زمینه ها استفاده شود تا بتوانند در زمینه اقتصاد مقاومتی پیشرفت بیشتری داشته باشند./866/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات