۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۲۱۸۵۶
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت رفع مشکلات اقتصادی است

امام جمعه اهل سنت میرجاوه مهم‌ترین مطالبات مردم را رفع مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال و بهبود معیشت برشمرد و گفت: بی تردید اگر دولتمردان با روحیه جهادی، توصیه های رهبر معظم انقلاب را به کار بگیرند می‌توانند بر مشکلات فائق آیند.
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه این عزیزان انسان‌هایی ساده زیست و خادم واقعی ملت بودند گفت: دولتمردان در انجام بهتر امور و عمل به وعده ها، دولت رجایی را سرمشق خود قرار دهند.

وی مهم‌ترین مطالبات مردم را رفع مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال و بهبود معیشت برشمرد و افزود: بی تردید اگر دولتمردان با روحیه جهادی، توصیه های رهبر معظم انقلاب را به کار بگیرند می‌توانند بر مشکلات فائق آیند.

مولوی ریگیان پور مسأله تولید و اشتغال را بزرگترین معضل جامعه معرفی کرد و‌ گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع هیأت دولت پیوسته به این دو‌ مسأله تأکید فراوان داشته و‌ تکیه بر ظرفیت های داخلی و اولویت دادن به تولید ملی را مهم برشمرده است.

وی‌ دو‌قطبی شدن کشور را تجربه‌ای خطرناک دانست و ابراز داشت: بدخواهان دنیا از جمله آمریکا بیش از گذشته از عظمت ایران هراسان هستند و دو قطبی سازی کشور نتیجه دسیسه دشمنان است که ضربه اصلی را بر پیکره نظام اسلامی وارد می‌کند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان اینکه حماسه شکوهمند انتخابات نشان دهنده رأی مردم به حاکمیت نظام و رهبری بود اذعان داشت: مردم به حزب یا جناح خاصی رأی نداده بلکه به حاکمیت نظام اسلامی رأی دادند بنابراین دولتیان باید به دور از جناح‌بندی و‌ حاشیه سازی کمربند همت را برای خدمت به مردم ببندند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان ها در همه عرصه ها عقب مانده است تصریح‌ کرد: ما دارای نیروی انسانی جوان و بسیار کارآمد هستیم بنابراین دولتمردان باید از تجربه مفید استفاده از جوانان برای پیشرفت این استان استفاده کرده و به وعده های خود عمل کنند چرا که چشم امید مردم به این وعده ها است./831/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات