۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۲۲۸۲۴
آیت الله علم الهدی:

رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینان مشهد سبب رضایت رهبری شده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی توجه و رسیدگی به مشکلات حاشیه نشینان شهر مشهد مقدس را مایه خوشحالی و رضایت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: تغییرات حاصل شده نتیجه فعالیت جهادی و همکاری شهردار مشهد و سپاه امام رضا(ع) است.
آیت اله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی عصر امروز در مراسم تقدیر از شهردار انقلابی مشهد که در مجموعه ورزشی شهید ابراهیمی برگزار شد گفت: مراجع عظام تقلید در سال 94 طی دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتند گلایه های فراوانی را در رابطه با وضعیت حاشیه نشینی شهر مشهد مقدس به ایشان عرضه داشتند که دستور رهبر معظم انقلاب به اینجانب را برای حل معضلات و مشکلات حاشیه نشینان در پی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به لزوم شروع و انجام سه برنامه و حرکت عظیم برای حل مشکلات حاشیه نشینی افزود: تامین امنیت، عمران و آبادانی و زدودن رنگ محرومیت از چهره حاشیه شهر و به وجود آوردن زیر ساخت های فرهنگی برای انجام فعالیت های فرهنگی سه هدف مهمی بود که باید به آنها پرداخته می شد. این اهداف خوشبختانه با همکاری فرماندهی محترم سپاه امام رضا(ع) و شهردار انقلابی و معتقد مشهد مقدس محقق شد.

وی تغییرات مناطق حاشیه نشینی شهر مشهد مقدس را مشهود دانست و خاطرنشان کرد: تغییرات مشهود امروز حاصل فعالیت های جهادی به همراه بنیه های مالی خوب از سوی شهردار مشهد است.

آیت الله علم الهدی با تقدیر از موفقیت های مرتضوی در کنار اعضای متدین شورای شهر مشهد گفت: تاسیس زائر سرای ارزان برای فقرا و محرومان استان های مختلف کشور با استفاده از بودجه همان استان تحت عنوان «خشت های آسمانی» و تاسیس ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد مقدس که رضایت فراوان رهبر معظم انقلاب را در پی داشته است، به عنوان بزرگ ترین خدمات ماندگار آقای مرتضوی در مجموعه شهرداری مورد تجلیل و تقدیر فراوان است./861/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات