۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۳۶۴۸۲
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:

مقاومت در برابر آمریکا مصداق واقعی استکبارستیزی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه آمریکا مصداق بارز مستکبر در قرآن کریم است، گفت: تنها راه مقاومت در برابر مستکبران استقامت و مقاومت است.
۱۳ابان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد موحد مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، امروز در راهپیمایی 13 آبان در میدان اصلی شهرری، گفت: راهپیمایی روز 13 آبان تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به حوادث و مناسبت‌های روز 13 آبان، بیان داشت: رهبر کبیر انقلاب از سال 43 شمسی به عنوان یک شخصیت برجسته آغاز به دفاع از حق و حقوق ملت در برابر طاغوت پرداختند و سرانجام این حرکت منجر به دستگیری و تبعید امام به کشور ترکیه شد.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: جرم امام برای دستگیری و تبعید ایشان این بود که ایشان با همه وجود از مکتب اسلام و بندگان الهی دفاع می‌کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه درباره مناسبت دوم روز 13 آبان که در پس همان واقعه سال 43 اتفاق افتاد، ابراز کرد: در سال 57 جمع کثیری از دانش‌آموزان مظلوم و بی دفاع با تجمع در مقابل و خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران به رگبار بسته شدند و تعداد کثیری از آنان به شهادت رسیدند، طبق صریح آیات الهی خداوند می‌فرماید: به چه جرمی کشته شدند.

وی با اشاره به مناسبت سوم که تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: سال 58 جمع کثیری از دانشجویان پیرو خط ولایت برای از بین بردن همیشگی سیاست غلط آمریکا به صورت خودجوش به لانه جاسوسی هجوم آوردند و جمعی از جاسوسان آمریکایی را دستگیر کردند و امام راحل این حرکت دانشجویان را انقلاب دوم بیان داشتند، برهمین اساس از همان تاریخ چنین روزی را روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کردند.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: در قرآن کریم حدود 30 بار کلمه استکبار با عنوان تکبر و خودبرتربینی ذکر شده است انسان متکبر به هر قیمتی که شده می‌خواهد بر جهان و مردم تسلط یابد و در این راه از قدرت‌های باطل نیز بهره می‌برد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه قرآن کریم در آیات الهی چهار مستکبر را به مردم معرفی می‌کند که نخستین آن شیطان است، گفت: این مستکبر عبادی اولین کسی است که در برابر امر الهی نافرمانی کرد قرآن کریم دومین مستکبر را متکبران اقتصادی بیان می‌کند و قارون را برای مردم مثال می‌زند. از دیگر مستکبران معرفی شده در قرآن مستکبر علمی است که مصداق آن بلعم باعورا معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: مستکبر آخر در قرآن کریم مستکبر سیاسی است که خداوند در قرآن کریم فرعون را مستکبر سیاسی بیان می‎کند و امروز آمریکا براساس فرمایش امام راحل که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، مصداق بارز مستکبر عبادی بوده که با القای باورهای شیطانی و ترویج فحشا درصدد دور ساختن مردم را از عبودیت الهی است.

حجت الاسلام موحد اضافه کرد: منشأ کشت و کشتار مردم در سراسر جهان براساس سیاست‌های غلط و مستکبرانه آمریکا است امروز اسرائیل و آمریکا هر دو با تخریب زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی کشورها نمونه بارز مستکبران اقتصادی به شمار می‌روند آنان با بهره گیری از علم، علوم را نیز بر ضد بشر استفاده می‌کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه مقاومت در برابر مستکبران استقامت و مقاومت است و ما اگر دین الهی را یاری کنیم به طور قطع خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات