۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۳۶۴۹۹
رییس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی:

جمهوری اسلامی ایران مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است

رییس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر به یاوه گویان نشان داد که مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است.
جمهوری اسلامی ایران مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است
جمهوری اسلامی ایران مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است جمهوری اسلامی ایران مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است جمهوری اسلامی ایران مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است جمهوری اسلامی ایران مدافع خون شهدای ۱۳ آبان است

حجت الاسلام علی اکبری رییس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری13 آبان در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به حضور پرشور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان 96، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر به یاوه گویان نشان داد که مدافع خون شهدایی است که در سه نوبت در 13 آبان به شهادت رسیدند و آحاد مردم جامعه با پیش بینی اهداف، انگیزه ها و نقشه های شوم دشمن در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حرکت خواهد کرد.

13 آبان روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

رییس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی با بیان این نکته که 13 آبان روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: اتفاقات بسیار مهمی در روز 13 آبان رقم خورده است که مهم ترین آنان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانش آموزان پیرو خط امام بود.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: با تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان، نقشه های پنهان شده در آستین آمریکا، آشکار شد و مردم فهیم را از جنایات دشمن آگاه کرد.

رییس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که دشمن با دست آهنی و دستکش مخملی سعی در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران و تحقق نقشه های خود دارد، اظهار داشت: تمام آحاد جامعه باید نسبت به نقشه های شوم آمریکا هوشیار بوده و شیطان بزرگ را به عنوان یک نماد استکباری در جهان بشناسند.

مردم جامعه اسلامی باید در خط ولایت و رهبری حرکت کنند

حجت الاسلام اکبری با تاکید بر این که تمام مردم جامعه اسلامی باید در خط ولایت و رهبری حرکت و از فرمایشات ایشان تبعیت کنند، گفت: تمام آحاد جامعه موظف هستند که با گوش سپاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خط ولایت حرکت کرده و در مقابل هجمه های دشمن در فضای مجازی با آگاهی و بصیرت کافی عمل کنند.

رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی در رابطه با نقش رسانه ها برای مقابله با نفوذ دشمن و تحقق نقشه های شوم آمریکا ، بیان کرد: رسانه ها باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در راس امور خود قرار داده و از خط مشی ولایت پیروی کنند.

نقش رسانه های حوزوی برای مقابله با نقشه های دشمنان

حجت الاسلام اکبری با تاکید بر نقش ارزشمند و مهم رسانه های حوزوی برای مقابله با نقشه های دشمنان، اظهار داشت: رسانه های حوزوی موظف هستند که با گوش سپاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسیر مقابله با نقشه های شوم دشمنان را با بصیرت پیموده و با استعانت گرفتن از خون شهدا، سبب جلوگیری از تحقق اهداف بیگانگان در کشور شوند.

راهپیمایی سیزدهم آبان در بیش از ۶۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد و این مراسم در اراک با سخنرانی استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اجرایی شد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات