۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۴۱۱۹۷
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر برگزار می شود

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می شود.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سفیران هدایت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه پس از نماز ظهر و عصر مراسم عمامه گذاری به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران هدایت اهواز برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سفیران هدایت اهواز  افزود: در این مراسم که با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می شود، بنا شده که برخی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت کنند.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: مدیران برخی از مدارس علمیه و مسؤولان استانی و جمعی از اساتید حوزه و طلاب در مراسم فردا شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اسامی طلابی که قرار است فردا به لباس روحانیت ملبس شوند، گفت: حسین بلوندار زاده، حمید آذرنیا، علی سواری، مصطفی مرادی، میثم ویسی شیخ رباط، محسن کشوری، رضا حبیب اللهی، مجتبی اسدی خمینی، احمد پور داوودی از مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) اهواز و دانشی از حوزه علمیه رامهرمز در مراسم عمامه گذاری فردا به دست آیت الله موسوی جزایری به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد.

گفتنی است، فردا در مراسم عمامه گذاری طلاب، حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر (عج) اهواز مهم ترین فعالیت های یک سال گذشته این مدرسه را تشریح خواهد کرد./۹۴۵۳/ت303/ب1

ارسال نظرات