۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۴۱۲۰۴

ساماندهی ۱۲۰۰ طلبه خواهر در جهت رفع آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام بنافی با اشاره به تحصیل بیش از ۴۲۰۰ نفر در حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی از ساماندهی ۱۲۰۰ طلبه این استان در جهت رفع آسیب های اجتماعی و فضای مجازی خبرداد.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیش از 400 نفر از خواهران طلبه استان های مرکزی و اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری‌همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام غلامحسین بنافی مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در این دیدار به ارائه آماری از طلاب خواهر این دو استان پرداخت و اظهار داشت: استان مرکزی 18 مدرسه فعال برای پذیرش طلاب خواهر در مقاطع مختلف دارد.

وی افزود: یک مدرسه برای ورودی مقطع سیکل، 14 مدرسه ورودی دیپلم و دو مدرسه سطح سه و یک مدرسه در سطح چهار داریم که رشته های فقه خانواده و تفسیر در حال حاضر در سطح سه و چهار فعال است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی با اشاره به استقبال خوب خواهران این استان از برنامه های حوزه علمیه از راه اندازی رشته های کلام اسلامی با گرایش مهدویت در آینده نزدیک خبرداد.

وی عنوان داشت: ما در حال 4200 طلبه در حال تحصیل داریم و ورودی سال جدید ما نیز بیش از 350 نفر بوده اند که همگی در این دیدار حضور دارند.

حجت الاسلام بنافی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار از ساماندهی 1200 فارغ التحصیل حوزه های علمیه خواهران خبرداد و یادآور شد: تلاش می کنیم که این خواهران در عرصه رفع آسیب های اجتماعی به میدان بیایند و بتوانیم در این زمینه کارهای خوبی داشته باشیم همچنانکه در حال حاضر قراردادهایی با وزارت کشور در حوزه فضای مجازی بسته ایم.

وی در ادامه از استقبال خواهران اردبیلی نیز از تحصیل در حوزه علمیه خبرداد و خاطرنشان کرد: در این استان نیز چندین هزار طلبه خواهر در مقاطع مختلف در شش حوزه علمیه در حال تحصیل هستند./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات