۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۳۸۲۳
حجت الاسلام فلاحی:

حرم حضرت معصومه منشأ برکات بسیاری در اسلام و تشیع بوده است

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: از زمانی که حضرت به قم وارد شدند و پس از ۱۷ روز با رحلت شهادت گونه از دنیا رفتند حرم مطهر ایشان آثار و برکات فراوانی برای جهان اسلام و تشیع داشته است.
فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ایام ورود کریمه اهل بیت(ع) به قم گفت: حضرت معصومه(س) 17 روز در قم مستقر بودند.

وی افزود: از زمانی که حضرت به قم وارد شدند و پس از 17 روز با رحلت شهادت گونه از دنیا رفتند حرم مطهر ایشان آثار و برکات فراوانی برای جهان اسلام و تشیع داشته و تا امروز این چراغ روز به روز پرفروغ تر شده است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که در آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) هر ساله در مناسبت ها مربوط به ایشان برنامه برنامه های ویژه ای طراحی می شود، اظهار داشت: در چند سال اخیر به دلیل همکاری اصحاب رسانه و نهادهای گوناگون این برنامه ها ملی و فراگیر شده است.

وی ادامه داد: در شب شهادت حرم مطهر برنامه های خاصی دارد و شام شهادت نیز مراسم ویژه ای همانند حرم مطهر امام رضا(ع) برای خادمان حرم تحت عنوان خطبه خوانی و شمع گردانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ابراز داشت: برنامه های فرهنگی ویژه ای در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند نهایت استفاده را از  فضای معنوی حرم مطهر انجام دهند.

وی با اشاره به شهادت شهید ایمانی از خادمان حرم مطهر در سوریه عنوان کرد: یکی از خادمان رسمی بانوی کرامت به عنوان مدافع حرم در سوریه به شهادت رسید و حال و هوای خاصی بر خادمان حاکم است که امیدواریم خون شهدا به نتیجه برسد و شاهد از بین رفتن جوثومه های فساد در عالم اسلام باشیم.

حجت الاسلام فلاحی از سوی تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) از حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای حضور و سخرانی در مراسم ویژه خادمان در شام شهادت حضرت معصومه(س) دعوت کرد./1323/پ۲۰۴/ی

ارسال نظرات