۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۴۴۸۸۹
آیت الله علما:

قدرت امروز کشور حاصل بصیرت و آگاهی ملت است

آیت الله علما با اشاره به اینکه قدرت امروز کشور حاصل بصیرت و آگاهی ملت است، گفت: حفظ بصیرت و آگاهی سبب حفظ کشور از دسیسه ها و توطئه های دشمنان می شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه ابراز داشت: حفظ بصیرت و آگاهی سبب حفظ کشور از دسیسه ها و توطئه های دشمنان می شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم ایران با حضور به موقع و همیشگی در صحنه های دفاع از انقلاب، مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در کشور می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: با مطالعه تاریخ می توان دریافت که گاه لحظه ای غفلت موجب بروز گرفتاری های بزرگ می شود بنابراین باید در هر برهه زمانی آگاهی و بصیرت خویش را حفظ کرد.

وی در ادامه بیان داشت: باید نسل جوان را با مفاهیم انقلاب آشنا ساخت زیرا انتقال این مفاهیم سبب آگاهی آنها نسبت به وضعیت ایران در زمان پیش از انقلاب خواهد شد.

آیت الله علما اظهار داشت: در گذشته مستشاران نظامی آمریکا و دیگر کشورها در ایران به بیش از 60 هزار نفر می رسید.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: پیش از انقلاب دیگر کشورها برای امور داخلی ایران تصمیم گیری می کردند و تمام وزرا و سران نظامی کشور با تصمیم گیری آمریکا و دیگر کشورها فعالیت می کردند اما امروز ایران اسلامی به قدرتی بزرگ در منطقه و جهان مبدل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: قدرت امروز ایران حاصل بصیرت ملت است، دشمنان پس از انقلاب بارها در جهت ضربه زدن به نظام تلاش کردند اما خوشبختانه هر بار با آگاهی ملت ایران دسیسه های آنها با شکست مواجه شد.

آیت الله علما در پایان گفت: وزیر امور خارجه اسبق آمریکا اعتراف کرد که در سال 88 سرمایه گذاری گسترده ای برای ضربه زدن به نظام و کشور صورت گرفته بود که این بار نیز مردم بصیر ایران در 9 دی 88 با حضور گسترده خویش این فتنه را در نطفه خفه کردند./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات