۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۲۱۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ملت بزرگ ایران حامی ولایت و عاشق دین هستند

نماینده ولی فقیه در ایلام کفت: در اتفاقات و اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم هنگامی که عده ای فرصت طلب و منافق با سر دادن شعارهای ضد دینی و مذهبی قصد در ایجاد آشوب داشتند مردم مومن و بصیر راه خود را از آنها جدا کردند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتابات عالیات استان ایلام اظهار داشت: ملت ایران عاشق اهل بیت عصمت و طهارت هستند.

وی افزود: مردم در راه دین و خاندان نبوت جان می دهند و عاشقانه در این مسیر گام بر می دارند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: در اتفاقات و اغتشاشات اخیر مشاهده کردیم هنگامی که عده ای فرصت طلب و منافق با سر دادن شعارهای ضد دینی و مذهبی قصد در ایجاد آشوب داشتند اما مردم مومن و بصیر راه خود را از آنها جدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: مردم افزون بر اینکه راه خود را جدا ساختند بلکه با حضور حماسی خود در روز ۱۳ دی پاسخ کوبنده به آنها دادند.

وی ادامه داد: دین و ارزش های اسلامی خط قرمز ملت هوشیار ایران است و هیچگاه و با هیچ احدی در این زمینه اغماض نخواهند کرد و به محکم ترین شکل ممکن پاسخ آنها را خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: در ایام محرم و اربعین شاهد خیل عظیم جمعیت میلیونها عاشق اهل بیت علیهم السلام برای سفر به عتبات عالیات هستیم که این موضوع از اهمیت زیادی برای استان ایلام برخوردار است.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: مردم استان ایلام هر ساله در این ایام با جان و دل پای کار می آیند و بحمدالله کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

وی اضافه کرد: باید با کارهای فرهنگی و از طریق رسانه ها این مردم عاشق و سینه سوخته اهل بیت را وارد میدان کار بازساری عتبات عالیات کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: ملت بزرگ ایران حامی ولایت و عاشق دین هستند و در این مسیر حتی از جان و مال خود نیز می گذرند و در راه خاندان نبوت از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات