۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۶۸۹
آیت الله مقتدایی:

حضور مردم در راهپیمایی امروز جهاد فی سبیل الله بود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور پر شور مردم در راهپیمایی امروز را جهاد فی سبیل الله دانست و گفت: این حضور پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های دشمنان است.
آیت الله مقتدایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در بین شرکت کنندگان راهپیمایی شهر قم این جوشش مردم را ارزشمند توصیف کرد.

آیت الله مقتدایی در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مردم بصیر ایران با حضور پر شور و دشمن شکن خود بار دیگر حمایت کامل خود از نظام اسلامی و انقلاب را اثبات کردند و پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های دشمنان و سردمداران کفر دادند.

عضو شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه ادامه داد: ملت مقاوم ایران ثابت کرد همواره در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کند و اجازه تعرض به آن‌ها را نمی‌دهد.

آیت الله مقتدایی ملت ایران را همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: این ملت ضمن مبارزه با استکبار از مظلومان عالم حمایت می‌کنند؛ این مردم باید بدانند که امروز با حضور خود جهاد فی سبیل الله انجام داده‌اند.

وی افزود: مردم با حضور و جهاد خود دشمن را سر جایش نشاندند که باید از این بصیرت مردم که سبب یأس دشمنان شده است تقدیر و تشکر کرد./1323/پ202/ب1

ارسال نظرات