۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۵۷۷۳۷
امام جمعه تبریز:

دشمنان به دنبال اجرای پروژه فروپاشی نظام از درون هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که امروز با جنگی پیچیده‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس روبه‌رو هستیم، گفت: همه دنیای کفر بسیج شده تا پروژه فروپاشی نظام اسلامی ایران از درون را عملیاتی کنند.
سیدمحمدعلی آل‌هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره شهدای منطقه ارسباران با تأکید بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اقدامی بسیار ارزشمند و فاخر است، اظهار داشت: نباید یادواره‌های شهدا تبدیل به مجالس عزا و ترحیم شود.

وی با بیان این‌که منطقه ارسباران در استان آذربایجان‌شرقی با تقدیم هزار و ۲۰۰ شهید توانسته به خوبی دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کند، خاطرنشان کرد: این یادواره‌ها حرکتی مهم در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، هر چند باید متناسب با تحولات روز جامعه، بتوانند مخاطب اصلی از میان نسل جوان را جذب کنند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که استان آذربایجان‌شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده تا امروز در آرامش و امنیت کامل برای تعالی نظام اسلامی تلاش کنیم، افزود: اگر شاهدیم که مسؤولان نظام در مجامع بین‌المللی برای دفاع از عزت و اقتدار ملت ایران با ابرقدرت‌های شرق و غرب به مذاکره می نشینند، به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که توصیه شهدا تبعیت محض از ولایت فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: انتظار و مطالبه جدی امروز رهبر معظم انقلاب راه اجرای عدالت اجتماعی و مقابله با اشرافی‌گری در جامعه است، همگان باید نگاه ویژه به طبقه مستضعف داشته باشند.

وی با بیان این‌که جنگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران تمام نشده است، افزود: درست است که جنگ نظامی و فیزیکی به اتمام رسیده؛ اما دشمن همان اهداف را در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی پیگیری می کند، شک نداریم دشمنان تا براندازی انقلاب اسلامی دست بردار نخواهند بود، البته این آرزو را به گور خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که امروز با جنگی پیچیده‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: همه دنیای کفر بسیج شده تا پروژه فروپاشی نظام اسلامی ایران از درون را عملیاتی کنند، چراکه می دانند این انقلاب در تضاد به منافع مستکبران قرار دارد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات