۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۵۸۵۴۱
امام جمعه کوهدشت:

ضرورت برطرف سازی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کانون مساجد

امام جمعه کوهدشت با اشاره به کارکرد و ظرفیت کانون مساجد در جبهه جنگ نرم و جذب جوانان گفت: برای احیا و تقویت برنامه های این کانون ها باید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کانون ها برطرف شود.
امام جمعه کوهدشت.لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، پیش از ظهر امروز در گردهمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهدشت، با گرامی داشت سالروز تدسیس کانون مساجد گفت: کانون مساجد ظرفیت عظیمی برای جذب جوانان به مسجد و بصیرت بخشی هستند.

وی با اشاره به توطئه هاس دشمن در جبهه جنگ نرم افزود: کانون مساجد رسالت خطیری در زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان بر دوش دارند.

حجت الاسلام طهماسبی کار در مسجد را امری مهم خواند و گفت: مسجد مکانی مقدس با رویکردی بزرگ است، با همکاری هیأت امنا، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج باید کارکرد مساجد احیا و در جذب جوانان تلاش شود.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی و بصیرت بخشی، احیای کارکردهای فرهنگی وهنری و جذب جوانان به مساجد از کارکردهای کانون مساجد است، عنوان کرد: در کانون مساجد با احیا و تقویت برنامه های فرهنگی هنری باید در راستای جذب جوانان اقدام کرد.

امام جمعه کوهدشت بر رونق بخشی به کتابخانه ها تأکید کرد و گفت: برای رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی هنری کانون مساجد باید این فعالیت ها مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام طهماسبی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بستری برای جذب، هدایت جوانان و شناسایی استعداد جوانان خواند واظهار داشت: برای موفقیت برنامه های کانون مساجد در جبهه جنگ نرم باید مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کانون ها را برطرف کرد./9451//۲۰۳/خ

 

 

ارسال نظرات