۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۷۷۴
حجت الاسلام سالاری خبر داد:

تعامل خوب مردم و کارشناسان مذهبی در طرح آرامش بهاری

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق استان تهران،ارتباط مردم با کارشناسان مذهبی در طرح آرامش بهاری را خوب و مفید دانست.
طرح آرامش بهاری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین سالاری رییس اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق تهران در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و نوع تعامل مردم با کارشناسان مذهبی گفت: مراسم تحویل سال و استقبال از بهار در قالب طرح آرامش بهاری همانند سال قبل در دو بقعه سیده ملک خاتون (س) و اهل بن علی(ع) با حضور اهالی محله، زائران و محبان اهل بیت(ع) برگزار شد.

وی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت شب شهادت امام هادی(ع) مراسم مدیحه‌سرایی نیز برگزار شد و بیان کرامات و ویژگی‌های اخلاقی ایشان، سبک زندگی اسلامی از سوی مبلغان اعزامی و سخنرانان مراسم معرفی شد.

حجت السلام سالاری با اشاره به بازخوردهای مثبت طرح آرامش بهاری در سال‌های اخیر، تاکید کرد: مردم آمادگی لازم برای پذیرش حقایق و سبک زندگی اسلامی را دارند و باید در جهت پوشش و پاسخ‌گویی به نیازهایشان اقدامات لازم را انجام داد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق در پایان گفت: در تمام ایام عید نوروز به مناسبت‌های مذهبی و ملی مانند تولد حضرت جواد(ع) و امیرالمومنین(ع) ویژه‌برنامه‌هایی در بقاع متبرکه در نظر گرفته شده است./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات