۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
کد خبر: ۵۶۳۶۹۶
سرمقاله؛

سؤال، سؤال برانگیز، سؤال‌تر

دولت در شرایطی استثنایی قرار گرفته است؛ متولیان آن مرتباً درباره خسته، ناتوان و بی‌انگیزه بودن مدیرانش سخن می‌گویند، سیاست‌های اعلامی برای کنترل بازار آشفته ارز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برجام در آستانه توقف کامل قرار دارد.
حسن روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا، دولت در شرایطی استثنایی قرار گرفته است؛ متولیان آن مرتباً درباره خسته، ناتوان و بی‌انگیزه بودن مدیرانش سخن می‌گویند (رییس جمهوری و معاون اول)، سیاست‌های اعلامی برای کنترل بازار آشفته ارز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برجام به‌عنوان اصلی‌ترین موفقیت پنج‌ساله گذشته دولت‌، در آستانه توقف کامل قرار دارد.

قصد این نوشته سیاه‌نمایی وضع موجود نیست، اما هنگامی که رییس‌جمهوری به‌جای رفع و حل این مشکلات عاجل که اداره و کارآمدی دولت را زیر سؤال برده، به سراغ تبلیغات انتخاباتی خود می‌رود و با به میان کشیدن موضوعاتی نظیر آزادی بیان و نشاط اجتماعی، می‌خواهد بر ناتوانی‌ها و بی‌تدبیری‌ها فائق آید، ضروری است مشکلات واقعی به وی گوشزد شود، آنهم در شرایطی که سه سال دیگر سکاندار تصدی این مسوولیت است و اکنون تازه سال اول صدارتش به پایان رسیده.

در گذشته بعضی می‌گفتند نمی‌گذارند و این دولت مداوم می‌گوید که مسوول هیچ مشکلی نیست؛ اگر این‌گونه است چرا آن همه وعده دادید، شما که تجربه چهار سال قبل را داشتید.

این موضوعی سؤال‌برانگیز است و گویا بین آنچه در جلسات داخلی و غیرعلنی می‌گویید یا متکفل اجرای آن می‌شوید، با آنچه در شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌کنید، متفاوت است. بالاخره مردم زندگی‌شان را با کدام بخش تقسیم کنند و این گفتاردرمانی کی به انتها می‌رسد؟/۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات