۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۳۲۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

هدف دشمن از ادامه مذاکرات تضعیف روحیه مقاومت ایران است

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن به خوبی فهمیده است که ایران اسلامی در سایه ایستادگی به هر آنچه بخواهد می رسد، به همین دلیل می خواهد با مذاکرات مقاومت را در وجود مردم ایران بشکند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه امروز شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: به یقین استفاده از فرصتهای نورانی روزهای پایانی ماه شعبان لازمه آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد، خطبه شعبانیه و انس با مفاهیم کاربردی آن را یکی از فرصتهای نورانی ماه شعبان بیان کرد و گفت: بکوشیم در روزهای پایانی ماه شعبان با این خطبه نورانی انس بگیریم و با استفاده از مفاهیم آن خود را برای ورود به ماه مهمانی حضرت باری تعالی آماده سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید فضای شهر و استان به معنای واقعی کلمه آماده میزبانی از ماه رمضان باشد، خاطرنشان کرد: نقش مسؤولان در فراهم آوردن فضایی معنوی و نورانی برای استقبال از ماه مهمانی خدا غیزقابل انکار است؛ همگان نسبت به تکریم ماه رمضان و حفظ حرمت این ماه نورانی مؤظف هستند.

وی در ادامه با اشاره به خروج بی شرمانه آمریکا از برجام تصریح کرد: امروز می بینیم که آمریکا در حال اعمال هر چه بیشتر تحریم ها است و به صورت کاملا غیرقانونی از برجام خارج شده و این همان چیزی است که از سالها قبل مورد تذکر دلسوزان نظام بود اما مسؤولان گوش شنوا نداشتند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کسی با مذاکره و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف مخالف نیست، ابراز کرد: مخالفت ما از روز نخست این بود که نباید با دشمن بی شرفی همچون آمریکا وارد مذاکره شویم که متأسفانه مذاکرات صورت گرفت و نتیجه آن مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه اروپایی‌ ها تحت تاثیر آمریکا هستند و اعتماد به آنها نیز بی فایده است، تأکید کرد: در برابر تهدیدها نمی ‌توان لبخند زد که خوشبختانه امروز تمام کشور یک دست بوده و این نعمت بزرگی است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مکتب ما حسینی است و در این مکتب تشنگی، تحریم و مرگ معنایی ندارد، گفت: مکتب حسینی با زیر بار ظلم رفتن و به فرمان بیگانه گوش دادن همخوانی ندارد و ملت ایران ثابت کرده اند ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور مهمترین اولویت حرکت در مسیر سیاستهای اقتصاد مقاومتی است، افزود: دشمن به خوبی فهمیده است که ایران اسلامی در سایه ایستادگی به هر آنچه بخواهد می رسد، به همین دلیل می خواهد با مذاکرات مقاومت را در وجود مردم ایران بشکند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جناح بازی در کشور کمر ملت را شکسته است، ابراز کرد: باید متحد و منسجم باشیم و با پایبندی به اصول دینی و بصیرت و جهادگری در برابر دشمنان بایستیم.

وی با اشاره به لغو کاپیتولاسیون در ۲۳ اردیبهشت ۵۸ توسط مردم، ادامه داد: مردم با این اقدام پای بیگانه را از کشور قطع کردند زیرا آنها قصد داشتند با وضع این قانون، در کشور جولان دهند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام در پایان گفت: مسؤولان باید به ایمان مردم باور داشته باشند تا ایمان انقلابی قوت بگیرد، راه امام و شهدا با توجیهات غلط به انحراف کشیده نشود و حقانیت نظام و انقلاب با دنیا طلبی ‌ها مخدوش نشود./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات