۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۵۶۸۳۰۴
سرمقاله؛

قدرتی که دشمن از آن می‌ترسد

قدرت بازدارنده‌ای که امروز جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته است چون مبتنی بر ابتکار و خلاقیت جوانان مؤمن و دلسوز کشور بوده، سرمایه‌ای ارزشمند است که دشمن به‌شدت از آن واهمه دارد.
رژه نیروهای مصلح

به گزارش خبرگزاری رسا، قدرت بازدارنده‌ای که امروز جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته است چون مبتنی بر ابتکار و خلاقیت جوانان مؤمن و دلسوز کشور بوده، سرمایه‌ای ارزشمند است که دشمن به‌شدت از آن واهمه دارد.

این‌که رییس‌جمهوری پرهیاهو و عهد شکن آمریکا در اکثر مصاحبه‌های خبری‌اش نامی از ایران می‌برد و آن را از قلم نمی‌اندازد، نشأت گرفته از همین قدرت تحصیل‌شده ایران است. اقتداری که دشمن به هیچ‌وجه مایل نیست جمهوری اسلامی آن را داشته باشد و تمام تلاشش را انجام می‌دهد که در این مسیر ارزشمند خلل ایجاد کند.شلوغی‌های تبلیغاتی و چهره فاتح به خود گرفتن این روزهای دشمنان قسم‌خورده کشور نشان از روی دیگر سکه دارد که پشت آن چهره‌های رنگ‌پریده‌شان را از ترس اقتدار روز افزون و معنوی ایران بپوشانند.

حالا تکلیف آن است که با همه تلاش‌مان، با همه سرمایه نیروی انسانی‌مان و همه خلاقیت‌های هدفمندمان در راه افزایش این قدرت بازدارنده قدم برداریم. زیرا هر چه این قدرت بالاتر رود، دشمن کمتر به فکر خطا می‌افتد و چنانچه با حماقت خود عملی انجام دهد و به ایران متعرض شود با واکنش سخت و ضربه‌ای محکم مواجه خواهد شد.

همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانات‌شان در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) فرمودند:«دوران «بزن و در رو» به جمهوری اسلامی دیگر گذشته است، این‌که بیا و بزن و در رو، این جوری نیست اگر زدند پایشان گیر می‌افتد؛ شروع ممکن است با آن‌ها باشد اما تمام کردن دیگر با آن‌ها نیست و در اختیار آن‌ها نیست. این همان قدرتی است که دشمن از آن بیمناک است.»/۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات