۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۷۵۵۶۱
از سوی دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان؛

۷ جشن محوری دهه ولایت برگزار می شود

حجت الاسلام جزایری از برگزاری ۷ جشن محوری مرتبط با دهه ولایت در ۷ منطقه محروم اهواز و حومه آن خبر داد.
غدیرخم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمد جواد جزایری، رئیس مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان، عصر امروز در نشست خبری دهه ولایت در مسجد اعظم اهواز از برگزاری جشن های دهه ولایت در مناطق حاشیه ‌ای و محروم خبر داد و اظهار داشت: این جشن ها هر شب از 5 تا 11 شهریورماه در 7 منطقه محروم اهواز و حومه برگزار خواهد شد که از این میان 4 منطقه محروم در اهواز و مابقی در قلعه چنعان کارون، گمبوعه حمیدیه و مویلحه ویس هستند.

رییس مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان با بیان اینکه مجمع مناطق حاشیه ای را مورد توجه قرار داده است، افزود: آغاز برنامه ها از دوشنبه شب در آسیاباد، خیابان 12، مقابل مسجد حضرت امیرالمومنین خواهد بود و دومین شب نیز در منطقه ملاشیه، انتهای خیابان 11 برنامه خواهیم داشت، ضمن اینکه سومین شب در کوی علوی، مسجد شهید صیمری، خیابان مدرس مقابل مسجد فاطمه الزهرا برنامه های مجمع ادامه پیدا می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه ها هر شب به مدت 4 ساعت طول خواهد کشید، عنوان داشت: قرائت قرآن، نواختن سرود ملی، مداحی، سخنرانی سید محمد شعاع، شعرخوانی شعرا با محوریت ولایت مولای متقیان اهم برنامه ها است که هر شب در یک منطقه اجرا می شود.

حجت الاسلام جزایری با اشاره به اینکه برنامه های 8 شهریور مجمع در بیت سید عرب کوی سیاحی و مقابل حسینیه فاطمه الزهرا است، بیان داشت: از 9 تا 11 شهریور برنامه های مجمع به ترتیب در منطقه مویلحه ویس، قلعه چنعان کارون و گمبوعه حمیدیه خواهد بود و تمامی برنامه ها بصورت مستقیم از صداوسیمای استان و شبکه جهانی الاهواز پخش و پوشش داده می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه ها در مناطق عرب نشین برپا داشته می شود، تصریح کرد: در شب 7 شهریورماه مراسم عمامه گذاری طلاب با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در کوی علوی برگزار می شود.

رییس مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان در ادامه به فعالیت های صورت گرفته از زمان تصدی مسؤولیت اشاره کرد و گفت: در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و 23 رمضان برنامه هایی از سوی مجمع در ملاشیه برپا شد ضمن اینکه 2تا3 هزار پرس غذا در همین منطقه توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به مشارکت مجمع در برگزاری دعای عرفه در مسجد امیرالمؤمنین آسیاباد، گفت: در آینده شعب مجمع را در سطح استان افتتاح خواهیم کرد./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات