۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۲۳۵۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت ضعیف است و نیاز به نیروی جهادی دارد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مدیران خسته و ناتوان فرصت را به دیگران واگذار کنند، گفت: متأسفانه دولت ضعیف است و نیاز به نیروی جهادی دارد.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به این که عده ای در کشور به گونه ای وانمود می کنند که تنها راه حل مشکلات تسلیم شدن در برابر آمریکا است، گفت: این عده به گونه ای القا می کنند که کشور به بن بست رسیده و راه برون رفت از مشکلات تنها مذاکره با آمریکا است.

وی با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند هیچ بن بستی برای کشور وجود ندارد، افزود: متأسفانه دولت ضعیف است و نیاز به نیروی جهادی دارد چون برخی مدیران و مسؤولان واقعاً پیر شده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به طرح قانون بازنشستگی در کشور اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی ها به دنبال جلوگیری از افشا شدن سوابق کاری شان هستند، گفت: فرصت داشتیم کار کنیم، اگر دیدیم نمی توانیم، باید فرصت را به دیگری واگذار کنیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اگر دین و وجدان داشته باشیم و خیرخواه ملت و نظام باشیم باید خودمان جایگاه را به دیگری واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: مدیر عالی رتبه ای که بگوید من نمی توانم کار کنم و جایگاهش را به دیگری بدهد این عمل به معنای جوانمردی، ایثار و اخلاص است.

وی با اشاره به این که امروز کشورمان گرفتار یک توطئه سنگین دشمن به نام تحریم شده است، گفت: غربی ها با تحریم یک کشور در درجه نخست می خواهند روحیه مردم را بشکنند و تضعیفش کنند و بعد القا کنند که این ملت هیچ چاره ای ندارد و باید بیاید در برابر آمریکا تسلیم شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه برخی قلم به دستان داخلی که در نقش پیاده نظام دشمن عمل می کنند در حال تحقق خواسته دشمن هستند، خاطرنشان کرد: این افراد به دروغ می خواهند بگویند هیچ چاره ای نداریم و به بن بست رسیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مقام معظم رهبری مکرراً تأکید کردند که حل مشکلات جاری اقتصاد کشور و تأمین نیازهای عمومی مردم، نیازمند کار جهادی و تلاش فوق العاده است، گفت: تلاش فوق العاده تنها افتتاح پروژه ها از سوی وزرا در نقاط مختلف کشور نیست.

وی با تأکید براین که مدیرانی که خسته و ناتوان هستند فرصت را به دیگری واگذار کنند، تصریح کرد: این که رهبری معظم انقلاب می فرمایند نیازمند کار جهادی هستیم، یعنی باید در درون دولت، نیروهای واقعاً با انگیزه و تلاش گر حضور پیدا کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات