۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۸۴۹۴۵
استاد درس خارج کرمان:

شاگردپروری از ویژگی های آیت الله سبحانی است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی شاگردپروری را از ویژگی های حضرت آیت الله سبحانی دانست و گفت: حضرت آیت الله سبحانی مجتهدان فراوانی را تربیت کرده اند.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج کرمان امروز در همایش پژوهشی حضرت آیت الله سبحانی که در تالار برق کرمان برگزار شد، گفت: حضور فعال در انقلاب یکی از ویژگی های شاگردان امام راحل شمرده می شود.

وی افزود: حضرت آیت الله سبحانی یکی از مراجعی هستند که به بحث تربیت شاگرد اهمیت فراوانی می دهند و تا الان مجتهدان زیادی را تربیت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با توجه به این که حضرت آیت الله سبحانی از شاگردان برتر و ممتاز امام راحل هستند، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله سبحانی هیچ گاه به دنبال مرجعیت نبوده و احترام ویژه ای به رهبری دارند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که حل عبارت های پیچیده از خصوصیت های بارز حضرت آیت الله سبحانی است، بیان داشت: حضور در جلسات تربیتی طلاب و حضور در درس اخلاق های حوزه های علمیه از ویژگی های این عالم بزرگ شمرده می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساده نویسی و بیان خوب را از این مرجع توانمند می توان یاد گرفت زیرا در درس خارج های خود با بیانی ساده، مطالب را به طلاب بیان می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با اشاره به این که پژوهش محوری یکی دیگر از ویژگی های شاگردان حضرت آیت الله سبحانی است، خاطرنشان کرد: پژوهش در حوزه های علمیه باید با اهتمام بیشتری ادامه پیدا کند تا حوزه های علمیه جوابگوی مسائل دنیا و مردم باشد./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات